Gjest Shira :o) Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Det skal jeg kjøpe meg. Er det flere typer? Alle like bra eller er det kopier noen av dem? I såfall, er det forskjell? Jeg skal ha en, men vil ha en skikkelig en når jeg først kjøper, men dersom det ikke er noe forskjell, så vil jeg jo helst ha den rimeligste ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg tror ikke det er noe særlig forskjell på de Jeg kjøpte min på XXL, mener å huske jeg betalte 299,- 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Jeg tror ikke det er noe særlig forskjell på de Jeg kjøpte min på XXL, mener å huske jeg betalte 299,- Okay. Kjøper sikkert på nett, og jeg da skal jeg kikke på xxl.no for høstsesongen er kommet så guttungen må handles til uansett, da er xxl.no supert. 0 Siter
mah-jong Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 http://www.essenceofthespirit.no/spirit/index.php?option=com_content&view=article&id=37:article-spikermatte&catid=32:tanker-category Jeg er enig i konklusjonen her: velg en med færrest pigger - altså motsatt av det leverandørene reklamerer med (de skryter gjerne av å ha flest pigger.. Dette er jo selvfølgelig avhengig av størrelsen på mattene også. I artikkelen ser du bilde av to matter, den svaret har færre pigger per 'rosett' enn den rosa - det er slik du kan ane noe om tettheten utover matta, uavhengig av størrelsen på matta. Jeg bruker ihvertfall matta for å 'glemme tanker som surrer i hodet' når jeg vil sove - og her er det viktig at det er smertefullt nok å ligge på matta, slik at den fungerer som en tvungen mental (og fysisk) avspenning. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 http://www.essenceofthespirit.no/spirit/index.php?option=com_content&view=article&id=37:article-spikermatte&catid=32:tanker-category Jeg er enig i konklusjonen her: velg en med færrest pigger - altså motsatt av det leverandørene reklamerer med (de skryter gjerne av å ha flest pigger.. Dette er jo selvfølgelig avhengig av størrelsen på mattene også. I artikkelen ser du bilde av to matter, den svaret har færre pigger per 'rosett' enn den rosa - det er slik du kan ane noe om tettheten utover matta, uavhengig av størrelsen på matta. Jeg bruker ihvertfall matta for å 'glemme tanker som surrer i hodet' når jeg vil sove - og her er det viktig at det er smertefullt nok å ligge på matta, slik at den fungerer som en tvungen mental (og fysisk) avspenning. Takk for link. Skal kikke nøye på den. Var i hovedsak fysisk avslapping jeg tenkte på, men når du nevner det så har jeg absolutt godt av psykisk avslapping akkurat nå også. 0 Siter
Speak Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Jeg kan ikke noe om forskjeller her, men jeg kjøpte min på netthandelen.no. Var heldig og fikk den for 30 (?). Vet ikke om de har den fortsatt. Prisen er jo også avhengig av hva andre vil gi for produktet. Det er jo en auksjon. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Jeg kan ikke noe om forskjeller her, men jeg kjøpte min på netthandelen.no. Var heldig og fikk den for 30 (?). Vet ikke om de har den fortsatt. Prisen er jo også avhengig av hva andre vil gi for produktet. Det er jo en auksjon. Kan kikke på netthandelen, der har de også noen høytalere jeg har lyst på. 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Syns de ser prikklike ut, er bare ulike butikker som er litt griskere enn andre :-) Har ikke fått testet min ennå pga jeg er gravid. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1283202309' post='4426967] Okay. Kjøper sikkert på nett, og jeg da skal jeg kikke på xxl.no for høstsesongen er kommet så guttungen må handles til uansett, da er xxl.no supert. Stort sett tror jeg de er veldig like. Har selv originalen, som jeg kjøpte litt rimeligere i Sverige. Men den de har på f.eks. XXL er kliss lik med pigger og hvordan de er plassert. De dyre står det shakti på. Den på XXL står det Yantra på, men det er ikke noe å bry seg med. Teknikmagasinet har en som er litt annerledes, da piggene er organisert i firkanter som er "snudd" slik at de rra høyde til bunn ender i en spiss. Om denne er bedre eller dårligere vet jeg ikke. Jeg håper du finner en rimelig en på nettet . Hvis ikke anbefaler jeg å handler på XXL-sport, evt Clas Olson hvor det er litt dyrt etter min mening. Mitt buksområde er avslapping, hodepine og muskelverk. Har en som er laget for å ligge under hodet/nakken også. Når jeg ligger på disse, føler jeg at blodsirkulasjonen i de vonde områdene øker, varme i kroppen og avslapping. Så dette er ikke tull. Men noe erstatning for en menneskelig akupunktør - nei. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Stort sett tror jeg de er veldig like. Har selv originalen, som jeg kjøpte litt rimeligere i Sverige. Men den de har på f.eks. XXL er kliss lik med pigger og hvordan de er plassert. De dyre står det shakti på. Den på XXL står det Yantra på, men det er ikke noe å bry seg med. Teknikmagasinet har en som er litt annerledes, da piggene er organisert i firkanter som er "snudd" slik at de rra høyde til bunn ender i en spiss. Om denne er bedre eller dårligere vet jeg ikke. Jeg håper du finner en rimelig en på nettet . Hvis ikke anbefaler jeg å handler på XXL-sport, evt Clas Olson hvor det er litt dyrt etter min mening. Mitt buksområde er avslapping, hodepine og muskelverk. Har en som er laget for å ligge under hodet/nakken også. Når jeg ligger på disse, føler jeg at blodsirkulasjonen i de vonde områdene øker, varme i kroppen og avslapping. Så dette er ikke tull. Men noe erstatning for en menneskelig akupunktør - nei. Jeg har hørt så mange anbefale matten at jeg vil ha en selv. ) Skal kikke litt rundt, takk for tips. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Syns de ser prikklike ut, er bare ulike butikker som er litt griskere enn andre :-) Har ikke fått testet min ennå pga jeg er gravid. OK, jeg har ikke sett så nøye på dem jeg nemlig. Da styrer jeg nok unna den aller dyreste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.