Lisabeth Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Noen som har prøvd? Fungerer de? Morsom/kjedelig trim? 0 Siter
mah-jong Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Svigermor driver med dette - og jeg tror det er suverent god trim for henne - fordi det trener hjerne og motorikk utrolig bra ..viktig for alle og enhver, men spesielt for eldre folk - men i tillegg smører det skulderleddet + at hun merker at hun blir sterkere. Men jeg har ikke prøvd selv. :-) 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Jeg så slikt på nettet, samme stedet der de selger INnersvingen rockering, den tunge som skal gi slank midje jeg har den da, men det er tortuuuuuuuuuuur Men hørt det blir bra når man blir vant til det hehe Blir nok litt gul og blå på armene og, men er nok bra trim, kanskje bra mot skuldersmerter og? Og etterhvert fikser den kalkunarmer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.