Gå til innhold

farge på strømpebukse

Anbefalte innlegg

Gjest mottas med takk
Skrevet

Kan dere hjelpe meg med forslag til farge på strømpebukse? Jeg sitter her påkledd med nye klær og ser at det ikke stemmer helt med strømpebuksen, får kjøpe noen passende på butikken. Antrekket er som følger, brune støvletter, brun topp med lange armer, og strikkakjole uten armer som rekker til knærne i ikke altfor lys beige. Så var det strømpene da. Lyse hudfargede funker ikke.

Skrevet

Tror du skal prøve å finne en mørkere brunfarge på strømpebuksa, ja. Svart blir vel kanskje også feil.

Gjest Elextra
Skrevet

Synes det høres ut til at du bør ha mørk brune strømpebukser, men kan heller ikke forstå at lyse blir helt feil (jeg synes egentlig lyse også passer til det meste).

Skrevet

''og strikkakjole uten armer som rekker til knærne ''

Er det ikke det vanligste, da, å ha armer/ermer som ikke rekker helt ned til knærne? ;-)

Men spøk til side: Brune strømpebukser høres passende ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...