Gjest mottas med takk Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Kan dere hjelpe meg med forslag til farge på strømpebukse? Jeg sitter her påkledd med nye klær og ser at det ikke stemmer helt med strømpebuksen, får kjøpe noen passende på butikken. Antrekket er som følger, brune støvletter, brun topp med lange armer, og strikkakjole uten armer som rekker til knærne i ikke altfor lys beige. Så var det strømpene da. Lyse hudfargede funker ikke. 0 Siter
-ssi Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Tror du skal prøve å finne en mørkere brunfarge på strømpebuksa, ja. Svart blir vel kanskje også feil. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Synes det høres ut til at du bør ha mørk brune strømpebukser, men kan heller ikke forstå at lyse blir helt feil (jeg synes egentlig lyse også passer til det meste). 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 Brune eller sorte matte strømpebukser. 0 Siter
morsan Skrevet 31. august 2010 Skrevet 31. august 2010 ''og strikkakjole uten armer som rekker til knærne '' Er det ikke det vanligste, da, å ha armer/ermer som ikke rekker helt ned til knærne? ;-) Men spøk til side: Brune strømpebukser høres passende ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.