Gjest ulykkesfuglens mamma Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Barnet mitt har brukket kravebenet. Når han er i ro har han nærmest ikke smerter, men når han er i bevegelse begynner det fort å gjøre vondt. Han kan altså sitte på skolen, men biten med å gå til bussen, fra bussen til skolen, fra bussen og hjem osv. klarer han ikke. Har han krav på ekstraskyss som henter han hjemme, og hvem skal i såfall jeg kontakte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skolen ordner det. Bare ta kontakt med kontoret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du må få en attest fra legen om at barnet trenger ekstraskyss. Dette leverer du til skolen. Min erfaring med kravebensbrudd og skole er ikke de beste... så er det en mulighet å vere hjemme noen dager.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er vel fylkeskommunen som står for dette. Skolen kan sikkert hjelpe dere å søke. God bedring! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.