Gjest prust Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Takk for svar folkens. Gikk plutselig opp for meg at jeg var på dol for første gang for snart 12 år siden. oppdaget min første graviditet 6. september 1998- var på dol ikke lenge etter. har vært mer eller mindre aktiv i alle disse årene! Ser av navnene at noen av dere har vært her minsast like lenge! Nå er det ikke mange årene til jeg må over på tenåringssiden.... Det hadde jeg aldri trodd da jeg logget på for første gang! Jeg har også vært her i 12 år - vi var jo gravide samtidig :-) Jeg tok testen 6. august, på bryllupsdagen vår, vi var ute om kvelden og feiret både brullupsdag og graviditet husker jeg :-) Fant vel DOL en gang i løpet av den høsten - det var etterat Lillemus hadde fått gutten sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Takk for svar folkens. Gikk plutselig opp for meg at jeg var på dol for første gang for snart 12 år siden. oppdaget min første graviditet 6. september 1998- var på dol ikke lenge etter. har vært mer eller mindre aktiv i alle disse årene! Ser av navnene at noen av dere har vært her minsast like lenge! Nå er det ikke mange årene til jeg må over på tenåringssiden.... Det hadde jeg aldri trodd da jeg logget på for første gang! Jeg også! Fant sidene da vi prøvde å lage guttungen, han ble unnfanget i høstferien 1998. Det var vel ingen av som som så for oss at ungene våre skulle unnfanges, fødes, døpes, starte på skolen og konfirmeres (?) her på DOL dengang... -men det er ganske mange mødre til 1999-barn her tror jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Takk for svar folkens. Gikk plutselig opp for meg at jeg var på dol for første gang for snart 12 år siden. oppdaget min første graviditet 6. september 1998- var på dol ikke lenge etter. har vært mer eller mindre aktiv i alle disse årene! Ser av navnene at noen av dere har vært her minsast like lenge! Nå er det ikke mange årene til jeg må over på tenåringssiden.... Det hadde jeg aldri trodd da jeg logget på for første gang! Jeg fant også dol høsten 1998:-) Husker "forsidesaken" da var Dr Anker som skrev: Lillemus har født! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Sånn er det for meg også. Jeg var såvidt innom året før, da jeg søkte litt rundt på nettet i forbindelse med en litt traumatisk spontanabort. Men sommeren 1998 ble jeg gravid igjen (laban var familiens interne kallenavn på den hemmelige knerten i magen) og da fant jeg tilbake hit. Noe av det første jeg fikk med meg da, var at Lillemus (hvor er hun nå forresten, er de på romantisk ferie uten barn?) fikk sønnen med hjertefeil. Og han tror jeg bestemt fyller år om etpar uker. Ja, jeg har også undret meg over hvor hun er. Kanskje de er på bryllupsreise? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg fant DOL litt før jul i 97' husker jeg, da jeg var gravid med eldstemann. Siden jeg har byttet nick veldig ofte siden den gang, er det nok ingen som husker meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Takk for svar folkens. Gikk plutselig opp for meg at jeg var på dol for første gang for snart 12 år siden. oppdaget min første graviditet 6. september 1998- var på dol ikke lenge etter. har vært mer eller mindre aktiv i alle disse årene! Ser av navnene at noen av dere har vært her minsast like lenge! Nå er det ikke mange årene til jeg må over på tenåringssiden.... Det hadde jeg aldri trodd da jeg logget på for første gang! Jeg var vel også her inne første gang i 1998, tror jeg. Dog ikke på noen måte jevnlig, og husker ingen nick eller temaer. Det var før jeg var gravid og fikk barn, og baby- og barnestoff interesserte meg overhodet ikke :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Takk for svar folkens. Gikk plutselig opp for meg at jeg var på dol for første gang for snart 12 år siden. oppdaget min første graviditet 6. september 1998- var på dol ikke lenge etter. har vært mer eller mindre aktiv i alle disse årene! Ser av navnene at noen av dere har vært her minsast like lenge! Nå er det ikke mange årene til jeg må over på tenåringssiden.... Det hadde jeg aldri trodd da jeg logget på for første gang! Jeg har også vært her en stund oppdager jeg jo... Fant forumet våren -99 da jeg lette etter info om barnevogn:) Barnet fyller 11 om 6 uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sånn er det for meg også. Jeg var såvidt innom året før, da jeg søkte litt rundt på nettet i forbindelse med en litt traumatisk spontanabort. Men sommeren 1998 ble jeg gravid igjen (laban var familiens interne kallenavn på den hemmelige knerten i magen) og da fant jeg tilbake hit. Noe av det første jeg fikk med meg da, var at Lillemus (hvor er hun nå forresten, er de på romantisk ferie uten barn?) fikk sønnen med hjertefeil. Og han tror jeg bestemt fyller år om etpar uker. Sønnen til Lillemus husker jeg også, så da må jeg også har vært her en stund. Min eldste er 2000 barn, Mener at Lillemus også har en jente fra 2000. - og jeg har også undret meg over hvor hun har blitt av! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Sønnen til Lillemus husker jeg også, så da må jeg også har vært her en stund. Min eldste er 2000 barn, Mener at Lillemus også har en jente fra 2000. - og jeg har også undret meg over hvor hun har blitt av! Lillemus har den perfekte kjernefamilie, ja - gutt og jente med nesten nøyaktig to års mellomrom :-) Det er mange her med unger fra perioden 1998 - 2000. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 ''Tror ikke hun husket å søke om permisjon!?!'' * fnis * Nei - ungene er kanskje hos faren, og ikke tatt ut av skolen (noe hun neppe ville fått godkjent av meg) - men hun må jo allikevel søke her på DOL, for seg selv. *hehe* Koselig at jeg er etterspurt, men det har vært så mye anent i sommer og sant og si var det i grunnen lite interessant her inne. Mye dritt, tullediskusjoner og skittkasting. Så derfor har jeg hatt en dol-pause en stund. Utover det har jeg vel nettopp hatt 13-årsjubileum her inne. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 11åringen min fikk sin første menstruasjon i vår, ca 3 mnd før hun ble 11. Hun har hatt utflod i et års tid før dette. Har heller ikke kommet noen flere blødninger enn denne ene foreløpig. Brystene begynte å utvikle seg når hun var mellom 9 og 10. Husker ikke helt. Hun er ca 145 cm høy og veier ca 35 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg også! Fant sidene da vi prøvde å lage guttungen, han ble unnfanget i høstferien 1998. Det var vel ingen av som som så for oss at ungene våre skulle unnfanges, fødes, døpes, starte på skolen og konfirmeres (?) her på DOL dengang... -men det er ganske mange mødre til 1999-barn her tror jeg Det er noen av oss som er her enda ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lanah Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg fant også dol høsten 1998:-) Husker "forsidesaken" da var Dr Anker som skrev: Lillemus har født! :-) Det husker jeg også Begynner å bli lenge på Dol ja;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Takk for svar folkens. Gikk plutselig opp for meg at jeg var på dol for første gang for snart 12 år siden. oppdaget min første graviditet 6. september 1998- var på dol ikke lenge etter. har vært mer eller mindre aktiv i alle disse årene! Ser av navnene at noen av dere har vært her minsast like lenge! Nå er det ikke mange årene til jeg må over på tenåringssiden.... Det hadde jeg aldri trodd da jeg logget på for første gang! "You can check-in any time you like, But you can never leave!' Fritt etter Eagles ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.