Gjest apelsin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Til dere med adoptivbarn. Her er to greie sider som dere kan gå inn på. Håper dere finner mye nyttig for dere som trenger det. http://www.borgestadklinikken.no/sider/fil.asp?id=71 – – I http://www.nrk.no/programmer/tv/brennpunkt/1.903965 – 47k – Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Er det ikke noen adoptivforeldre som har lest vedleggene? Jeg lurer på om dere fant noe fornuftig der. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kunnskap Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei apelsin Jeg synes linkene dine er nyttig lesning for alle med FAS-barn eller som jobber med barn, jeg Ikke bare adoptivforeldre, som du henvender deg til. Selv om noen få adoptivforeldre adopterer barn som viser seg å ha FAS er det nok en del FAS-barn som fødes her i landet også, desverre. Nyttige linker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei apelsin Jeg synes linkene dine er nyttig lesning for alle med FAS-barn eller som jobber med barn, jeg Ikke bare adoptivforeldre, som du henvender deg til. Selv om noen få adoptivforeldre adopterer barn som viser seg å ha FAS er det nok en del FAS-barn som fødes her i landet også, desverre. Nyttige linker Det er det jeg vill fram til at det er like mange som jobber med barn, ungdomer og voksne med fas/fae så det er de som får adoptivbarn med fas/fae hvis vi tenker på foreksempel alle som jobber i barnehager, skoler, fritidsordninger, avlastninger, sykehuser, de som er psykiatere, psykologer og nevrologer. Det er ikke alle av de som leser eller hvet hva fas/fae er og derfor kan mange få feil diagnose selv om behandlingen de får kan være rett. Jeg synes at på alle sykehus burde alle lærere, psykologer, psykiatere, nevrologer, barnehageassistenter og de som jobber på avlastninger vært på kurs som handler om bokstavdiagnoser en eller to ganger i året. Anonynm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kunnskap Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er det jeg vill fram til at det er like mange som jobber med barn, ungdomer og voksne med fas/fae så det er de som får adoptivbarn med fas/fae hvis vi tenker på foreksempel alle som jobber i barnehager, skoler, fritidsordninger, avlastninger, sykehuser, de som er psykiatere, psykologer og nevrologer. Det er ikke alle av de som leser eller hvet hva fas/fae er og derfor kan mange få feil diagnose selv om behandlingen de får kan være rett. Jeg synes at på alle sykehus burde alle lærere, psykologer, psykiatere, nevrologer, barnehageassistenter og de som jobber på avlastninger vært på kurs som handler om bokstavdiagnoser en eller to ganger i året. Anonynm. Jeg er enig med deg i at fagpersonell bør kurses mye bedre på dette området. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er enig med deg i at fagpersonell bør kurses mye bedre på dette området. Vi burde informert nils håvard dahl om at de bør bli flinkere til å holde kus for han er psykiater på doktoronline og han kan kansje ha kurs. Vi burde spurt han enten på webmaster eller på psykiatriforumet. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kunnskap Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Vi burde informert nils håvard dahl om at de bør bli flinkere til å holde kus for han er psykiater på doktoronline og han kan kansje ha kurs. Vi burde spurt han enten på webmaster eller på psykiatriforumet. Anonym. Jeg synes fagpersoner trenger mer kursing, men da i riktige fora. Doktor Online egner seg nok ikke som en kurs-arena. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg synes fagpersoner trenger mer kursing, men da i riktige fora. Doktor Online egner seg nok ikke som en kurs-arena. Der er jeg helt enig. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.