Gå til innhold

Unskyld jeg gjorde en feil i går.

Gjest apelsin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kunnskap

Hei apelsin

Jeg synes linkene dine er nyttig lesning for alle med FAS-barn eller som jobber med barn, jeg :)

Ikke bare adoptivforeldre, som du henvender deg til.

Selv om noen få adoptivforeldre adopterer barn som viser seg å ha FAS er det nok en del FAS-barn som fødes her i landet også, desverre.

Nyttige linker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei apelsin

Jeg synes linkene dine er nyttig lesning for alle med FAS-barn eller som jobber med barn, jeg :)

Ikke bare adoptivforeldre, som du henvender deg til.

Selv om noen få adoptivforeldre adopterer barn som viser seg å ha FAS er det nok en del FAS-barn som fødes her i landet også, desverre.

Nyttige linker :)

Det er det jeg vill fram til at det er like mange som jobber med barn, ungdomer og voksne med fas/fae så det er de som får adoptivbarn med fas/fae hvis vi tenker på foreksempel alle som jobber i barnehager, skoler, fritidsordninger, avlastninger, sykehuser, de som er psykiatere, psykologer og nevrologer.

Det er ikke alle av de som leser eller hvet hva fas/fae er og derfor kan mange få feil diagnose selv om behandlingen de får kan være rett.

Jeg synes at på alle sykehus burde alle lærere, psykologer, psykiatere, nevrologer, barnehageassistenter og de som jobber på avlastninger vært på kurs som handler om bokstavdiagnoser en eller to ganger i året.

Anonynm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kunnskap

Det er det jeg vill fram til at det er like mange som jobber med barn, ungdomer og voksne med fas/fae så det er de som får adoptivbarn med fas/fae hvis vi tenker på foreksempel alle som jobber i barnehager, skoler, fritidsordninger, avlastninger, sykehuser, de som er psykiatere, psykologer og nevrologer.

Det er ikke alle av de som leser eller hvet hva fas/fae er og derfor kan mange få feil diagnose selv om behandlingen de får kan være rett.

Jeg synes at på alle sykehus burde alle lærere, psykologer, psykiatere, nevrologer, barnehageassistenter og de som jobber på avlastninger vært på kurs som handler om bokstavdiagnoser en eller to ganger i året.

Anonynm.

Jeg er enig med deg i at fagpersonell bør kurses mye bedre på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at fagpersonell bør kurses mye bedre på dette området.

Vi burde informert nils håvard dahl om at de bør bli flinkere til å holde kus for han er psykiater på doktoronline og han kan kansje ha kurs.

Vi burde spurt han enten på webmaster eller på psykiatriforumet.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kunnskap

Vi burde informert nils håvard dahl om at de bør bli flinkere til å holde kus for han er psykiater på doktoronline og han kan kansje ha kurs.

Vi burde spurt han enten på webmaster eller på psykiatriforumet.

Anonym.

Jeg synes fagpersoner trenger mer kursing, men da i riktige fora.

Doktor Online egner seg nok ikke som en kurs-arena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fagpersoner trenger mer kursing, men da i riktige fora.

Doktor Online egner seg nok ikke som en kurs-arena.

Der er jeg helt enig.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...