Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør jeg! Kan ikke vente! Hører på julemusikk dagen lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker gløgg og pakker den siste gaven i dette øyeblikk! ;-)

Skrevet

Høres herlig ut! :)

Gjest jippiii-jupp
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag.

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag.

''Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag.''

I år blir det visstnok "Jul på Månetoppen". :o)

Skrevet

Hvis det ikke hadde vært for at jula var midt på vinteren, så hadde jeg gledet meg masse. Men vinteren er en såpass håpløs tid for meg, så da spiller ikke jula noen særlig rolle heller, egentlig.

Gjest jippiii-jupp
Skrevet

''Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag.''

I år blir det visstnok "Jul på Månetoppen". :o)

I know!!!!!!!!!!!

*Lykkelig*

Skrevet

He he

Gjest fattigmor
Skrevet

Julepynten er funnet fram...og siste pakken er på plass:0)

NEIDA! fremdeles så nyter jeg sommeren i fulle drag.Bikinien er i bruk fremdeles og eftermiddagen på sjøen! Fantastisk.

Jeg tror på sommeren la-lala

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis det ikke hadde vært for at jula var midt på vinteren, så hadde jeg gledet meg masse. Men vinteren er en såpass håpløs tid for meg, så da spiller ikke jula noen særlig rolle heller, egentlig.

Julen, er heller ikke det viktigste for meg.... Synes hverdagen teller mest.

Pynter lite til jul, men har masse stearinlys overalt;) Ungene (yngste 18), feirer jul her annet hvert år, og i fjor lå alle pakkene under en seksarmet lysestake i jern;) De var veldig imponert, he, he...

Gaver blir selvfølgelig kjøpt enten via internett eller av barna til søsken....Jeg betaler, de kjøper:)

Jeg elsker å lage middag til dem, og rsten av kvelden er bare kos...;)

I år blir jeg alene, men har mange invitasjoner fra øvrige famile, men jeg klarer å kose meg alene òg! Lager tilogmed god middag:)

Skjønner at vintertid er vanskelig for deg.....

Skrevet

ja, for da kan mannen min være her hele tiden :D

men først skal vi ha en laaang og fin høst!

Skrevet

Du er nå litt vel tidlig ute, har ikke rukket å tenke på jul ennå jeg :)

Skrevet

Vil iallefall ha med meg høsferien før jeg begynner å tenke på jula.

-På Dol av og til
Skrevet

Elsker jula og hele desember:) Har juletreet i hele adventstiden.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, i år gleder jeg meg til jul for første gang på det jeg kan huske.

Skrevet

gleder meg ikke like mye som da jeg var liten. Jul er liksom ikke jul lengre...

Skrevet

Jeg tenker ikke på jul om dagen. Det er fremdeles nesten fire måneder. Jeg er heller ikke begynt å glede meg til påske og vår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...