Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag.

''Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag.''

I år blir det visstnok "Jul på Månetoppen". :o)

Annonse

hidi, the scorpion

Hvis det ikke hadde vært for at jula var midt på vinteren, så hadde jeg gledet meg masse. Men vinteren er en såpass håpløs tid for meg, så da spiller ikke jula noen særlig rolle heller, egentlig.

Julen, er heller ikke det viktigste for meg.... Synes hverdagen teller mest.

Pynter lite til jul, men har masse stearinlys overalt;) Ungene (yngste 18), feirer jul her annet hvert år, og i fjor lå alle pakkene under en seksarmet lysestake i jern;) De var veldig imponert, he, he...

Gaver blir selvfølgelig kjøpt enten via internett eller av barna til søsken....Jeg betaler, de kjøper:)

Jeg elsker å lage middag til dem, og rsten av kvelden er bare kos...;)

I år blir jeg alene, men har mange invitasjoner fra øvrige famile, men jeg klarer å kose meg alene òg! Lager tilogmed god middag:)

Skjønner at vintertid er vanskelig for deg.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...