Gjest <sula Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Det gjør jeg! Kan ikke vente! Hører på julemusikk dagen lang. 0 Siter
Axcia Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Drikker gløgg og pakker den siste gaven i dette øyeblikk! ;-) 0 Siter
Gjest <sula Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Drikker gløgg og pakker den siste gaven i dette øyeblikk! ;-) Høres herlig ut! 0 Siter
Gjest jippiii-jupp Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag. ''Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag.'' I år blir det visstnok "Jul på Månetoppen". ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hvis det ikke hadde vært for at jula var midt på vinteren, så hadde jeg gledet meg masse. Men vinteren er en såpass håpløs tid for meg, så da spiller ikke jula noen særlig rolle heller, egentlig. 0 Siter
Gjest jippiii-jupp Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 ''Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg elsker førjulstiden, og jeg gleder meg til å se julekalenderen på NRK sammen med ungene hver desember-dag.'' I år blir det visstnok "Jul på Månetoppen". ) I know!!!!!!!!!!! *Lykkelig* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Drikker gløgg og pakker den siste gaven i dette øyeblikk! ;-) He he 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Julepynten er funnet fram...og siste pakken er på plass:0) NEIDA! fremdeles så nyter jeg sommeren i fulle drag.Bikinien er i bruk fremdeles og eftermiddagen på sjøen! Fantastisk. Jeg tror på sommeren la-lala 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hvis det ikke hadde vært for at jula var midt på vinteren, så hadde jeg gledet meg masse. Men vinteren er en såpass håpløs tid for meg, så da spiller ikke jula noen særlig rolle heller, egentlig. Julen, er heller ikke det viktigste for meg.... Synes hverdagen teller mest. Pynter lite til jul, men har masse stearinlys overalt;) Ungene (yngste 18), feirer jul her annet hvert år, og i fjor lå alle pakkene under en seksarmet lysestake i jern;) De var veldig imponert, he, he... Gaver blir selvfølgelig kjøpt enten via internett eller av barna til søsken....Jeg betaler, de kjøper:) Jeg elsker å lage middag til dem, og rsten av kvelden er bare kos... I år blir jeg alene, men har mange invitasjoner fra øvrige famile, men jeg klarer å kose meg alene òg! Lager tilogmed god middag:) Skjønner at vintertid er vanskelig for deg..... 0 Siter
siameser Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 ja, for da kan mannen min være her hele tiden men først skal vi ha en laaang og fin høst! 0 Siter
laban Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Du finner Psykiatriforum under P på menyen. 0 Siter
Gjest Lotus77 Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Du er nå litt vel tidlig ute, har ikke rukket å tenke på jul ennå jeg 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Vil iallefall ha med meg høsferien før jeg begynner å tenke på jula. 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Elsker jula og hele desember:) Har juletreet i hele adventstiden. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Nok en julaftensang til deg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Ja, i år gleder jeg meg til jul for første gang på det jeg kan huske. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 gleder meg ikke like mye som da jeg var liten. Jul er liksom ikke jul lengre... 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg tenker ikke på jul om dagen. Det er fremdeles nesten fire måneder. Jeg er heller ikke begynt å glede meg til påske og vår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.