Gå til innhold

Badetøybilder *ler*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, oi, oi....:/

Godt at damer ikke har baller, for da hadde vi sett mye sånt, i alle fall hvis man skal dømme etter det man så under forrige runde med bar mage-moten. Da gikk det opp for meg at mange nekter å innse at de ikke kan ha samme størrelse og snitt som baben i gjengen.

Annonse

Annonse

morsan i fjortismodus?

Fjortisene her omkring sier "nice" hele tiden.

Jeg har jo en fjortis i huset! ;-)

Jeg synes i grunnen det rareste er når det er positivt ment å si at noen er "syyykt fet!"

Han sa det bl a om en fritidsklubbleder, som er ganske god og rundt;-) Men meningen var at han var veldig kuul! ;-)

Jeg synes i grunnen det rareste er når det er positivt ment å si at noen er "syyykt fet!"

Han sa det bl a om en fritidsklubbleder, som er ganske god og rundt;-) Men meningen var at han var veldig kuul! ;-)

Hehe, har vel hørt betegnelsen, ja. Men kommer neppe til å bruke den selv :-)

Hehe, har vel hørt betegnelsen, ja. Men kommer neppe til å bruke den selv :-)

Si ikke det -plutselig en dag har påvirkningen pågått så lenge at man bruker det selv;-)

Ta ordet 'suger*, f eks , i betydningen at noe er fælt. For noen år siden reagerte jeg på ordbruken - nå har jeg slutta med det, men har ennå ikke begynt å bruke det selv :-) Skulle ikek forundre meg om ordet dukket opp en dag, uten at det bevisst var brukt som ironi.

Jeg tar meg faktisk også en svært sjelden gang i å si "jeg vet" istedenfor "jeg vet det"....

Det var en sak i lokalavisa her om dagen, hvor noen i et band hadde sagt fra scenen at folk i publikum var "fete". Noen hadde følt seg svært fornærma etterpå...og gått til avisa med et innlegg om hvordan Oslogruppa "trakasserte" publikum her. *rister på hodet*

Det var en sak i lokalavisa her om dagen, hvor noen i et band hadde sagt fra scenen at folk i publikum var "fete". Noen hadde følt seg svært fornærma etterpå...og gått til avisa med et innlegg om hvordan Oslogruppa "trakasserte" publikum her. *rister på hodet*

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...