Bookworm Skrevet 4. september 2010 Forfatter Skrevet 4. september 2010 Ser på mgpjr!! Dattera i huset er hos ei venninne i kveld, så da slipper jeg endelig å se på:-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Jeg surfer litt på nett. Snakker med unger på telefon. Stryker noen bluser. Spiser litt snop. Prøver noen klær. Og snart tar jeg frem et glass og fyller det med rødvin. Lørdagskveld er helt toppers. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Vi så MGP Junior med ungene mens vi spiste lasagne :-) Minstejenta på 6 la seg klokka 21, de to andre med en gang det var ferdig. Nå sitter vi med hvert vårt glass vin og ser på Master og Commander (med Russel Crowe - min helt) :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Vasker hus - til langt på natt Og surfer litt her i pausene Går forresten melodi grand prix junior i reprise i morgen? Når? Vi glemte det faktisk i "iveren" på å ordne i huset ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.