Gå til innhold

Innvandrerne vil ha eget aldershjem


Craven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    165

  • ShitDiddelyDo

    25

  • Mandolaika

    24

  • Angustia

    13

Mest aktive i denne tråden

''Men sannelig gjør ikke innvandrerne det lett for seg selv.''

Hvor mange "innvandrere" tror du er aktive i denne organisasjonen?

Det sagt - jeg ser at noen fra Frp er redd for at de går dem i næringen! *LOL*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto det et dusin muslimske kvinner midt på Karl Johan og delte ut gratisbøker om Islam, og oppfordret alle som gikk forbi til å stille dem spørsmål om hva det måtte være.

Disse forsøkte å gjøre det lettere for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongen dy.

''Men sannelig gjør ikke innvandrerne det lett for seg selv.''

Hvor mange "innvandrere" tror du er aktive i denne organisasjonen?

Det sagt - jeg ser at noen fra Frp er redd for at de går dem i næringen! *LOL*

Med vennlig hilsen

Jødene har eget aldershjem, så da er det heller ikke så merkelig at muslimene vil ha det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Det er jo bare pakistaner og sihker som jobber på aldershjem her i byen. Kanskje de har tenkt å behandle sine egne bedre enn de behandler norske aldershjemsbebohere, kanskje de skal få mer enn to halve til frokost, lunsj og kvelds?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

''Men sannelig gjør ikke innvandrerne det lett for seg selv.''

Hvor mange "innvandrere" tror du er aktive i denne organisasjonen?

Det sagt - jeg ser at noen fra Frp er redd for at de går dem i næringen! *LOL*

Med vennlig hilsen

Hvor lett blir det å integrere mennesker i Norge, om alle vil ha spesialbehandling...?

Er det ikke meningen at vi skal leve i et stort fellesskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lett blir det å integrere mennesker i Norge, om alle vil ha spesialbehandling...?

Er det ikke meningen at vi skal leve i et stort fellesskap?

''Hvor lett blir det å integrere mennesker i Norge, om alle vil ha spesialbehandling...?''

Du blander integrasjon med assimilasjon.

Uansett, om 1/4 av "dem" oppfører seg som Frp, så er de jo integrert.

''Er det ikke meningen at vi skal leve i et stort fellesskap?''

Jo, og jeg har da heller ikke skrevet noe som tilsier at jeg synes etniske aldershjem er en god idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Kan jeg få et aldershjem uten frp'ere, tror du?

Lurer på om jeg kan få bo på et aldershjem uten personligheter som sør.....det finnes så mange av dem i mitt nærmiljø, så det er nok ikke så lett å få til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Lurer på om jeg kan få bo på et aldershjem uten personligheter som sør.....det finnes så mange av dem i mitt nærmiljø, så det er nok ikke så lett å få til....

''Lurer på om jeg kan få bo på et aldershjem uten personligheter som sør....''

Uansett hvor du havner, vil det alltids være noen du ikke liker, de kan man faktisk holde seg unna...

Å nevne Sør, i denne sammenhengen, er mobbing...(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

''Lurer på om jeg kan få bo på et aldershjem uten personligheter som sør....''

Uansett hvor du havner, vil det alltids være noen du ikke liker, de kan man faktisk holde seg unna...

Å nevne Sør, i denne sammenhengen, er mobbing...(

what? men sør kan skrive at han ikke vil havne på et hjem med frp tilhengere? hvor er grensen for mobbing?

men for å være alvorlig nå, har jobbet på et gamlehjem, på et kjøkken. å se holdningen til de fleste som jobber der ("der pasientene er et ork, ") så har jeg ikke lyst til å lande på gamlehjem i det hele tatt. og at innvandrere eventuelt vil ha et eget aldershjem, ser jeg på med skeptisk blikk. hvorfor reiser de da ikke hjem til sitt eget land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what? men sør kan skrive at han ikke vil havne på et hjem med frp tilhengere? hvor er grensen for mobbing?

men for å være alvorlig nå, har jobbet på et gamlehjem, på et kjøkken. å se holdningen til de fleste som jobber der ("der pasientene er et ork, ") så har jeg ikke lyst til å lande på gamlehjem i det hele tatt. og at innvandrere eventuelt vil ha et eget aldershjem, ser jeg på med skeptisk blikk. hvorfor reiser de da ikke hjem til sitt eget land?

''what? men sør kan skrive at han ikke vil havne på et hjem med frp tilhengere? hvor er grensen for mobbing?''

Den går vel et sted mellom å snakke om grupper av mennesker som deler politisk syn og å henge ut ett bestemt mennneske. Mange synes den forskjellen er grei å leve med.

Når det er sagt, er Sør riktignok såpass aktiv og "kjendis" på forumet at han bør tåle litt tyn. Såvidt jeg kan se gjør han det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto det et dusin muslimske kvinner midt på Karl Johan og delte ut gratisbøker om Islam, og oppfordret alle som gikk forbi til å stille dem spørsmål om hva det måtte være.

Disse forsøkte å gjøre det lettere for seg.

Med andre ord akkurat som mormoner, Jehovas vitner mm. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse ville opplyse om Islam. Ikke påvirke deg til å bli muslim.

Jeg går ut ifra at det er en smule ironi i det du skriver?

Jeg synes det er ille å bli oppsøkt av Jehovas vitner som prøver å omvende meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut ifra at det er en smule ironi i det du skriver?

Jeg synes det er ille å bli oppsøkt av Jehovas vitner som prøver å omvende meg...

Nei, det er ikke ironi i det jeg skriver. Jeg anter målet til disse hijab-kvinnene og skjeggmuslimene på Karl Johan i går var å opplyse nordmenn som ser ut til å tro muslimer flest når som helst kan gå i lufta. I så fall var det et godt tiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men sannelig gjør ikke innvandrerne det lett for seg selv.''

Hvor mange "innvandrere" tror du er aktive i denne organisasjonen?

Det sagt - jeg ser at noen fra Frp er redd for at de går dem i næringen! *LOL*

Med vennlig hilsen

Vil Frp`ere ha aldershjem kun for Frp`ere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg kan få bo på et aldershjem uten personligheter som sør.....det finnes så mange av dem i mitt nærmiljø, så det er nok ikke så lett å få til....

Du er rett og slett slem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke ironi i det jeg skriver. Jeg anter målet til disse hijab-kvinnene og skjeggmuslimene på Karl Johan i går var å opplyse nordmenn som ser ut til å tro muslimer flest når som helst kan gå i lufta. I så fall var det et godt tiltak.

Problemet er jo at nordmenn flest oppfatter religion som en privatsak. Dermed blir resultatet av forsøket det motsatte av hva de ønsket. (Jamfør sammenligningen med jehovas og mormonere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

''what? men sør kan skrive at han ikke vil havne på et hjem med frp tilhengere? hvor er grensen for mobbing?''

Den går vel et sted mellom å snakke om grupper av mennesker som deler politisk syn og å henge ut ett bestemt mennneske. Mange synes den forskjellen er grei å leve med.

Når det er sagt, er Sør riktignok såpass aktiv og "kjendis" på forumet at han bør tåle litt tyn. Såvidt jeg kan se gjør han det også.

Siden Mrs Wallace riktignok er såpass aktiv og "kjendis" på forumet så er vi fri til å diskutere henne også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...