Gå til innhold

Innvandrerne vil ha eget aldershjem


Craven

Anbefalte innlegg

''Det er en uting å diskutere privat personer, men ikke uvanlig. Mrs. Wallace mener vel først og fremst at det er ikke større skade skjedd siden Sør vil tåle dette. Jeg er enig med henne.''

Så da kan vi diskutere Segunda også, siden vi er sikker på at hun tåler det?

Er dette et spørsmål? Slik jeg ser setningen så er den ikke bygget slik opp, men avsluttes med spørsmåltegn. Jeg aner ikke hva jeg skrev i denne tråden, og jeg gidder ikke lese igjennom den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    165

  • ShitDiddelyDo

    25

  • Mandolaika

    24

  • Angustia

    13

Mest aktive i denne tråden

''I mitt eksempel, på det stedet, var det jo tydelig en endring i kulturen eller hva man vil kalle det, iforhold til før. Pga asylsøkerne og deres kvinnesyn. Er du uenig i det? Kan du svare på det spørsmålet uten å stille meg et nytt?''

Ja, du traff noen idioter. De representerer ikke andre innvandrere, på samme måte som ikke Tore Tveit representerer nordmenn, selv om han er nordmann.

Det er mye mer likestilt nå enn for 50 år siden (da det nesten bare var etniske nordmenn i Norge).

Godt du var enig i det ihvertfall. Ja vi har hatt en fin utvikling i Norge og mye av vesten og det er bla det jeg håper ikke skal bli truet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du var enig i det ihvertfall. Ja vi har hatt en fin utvikling i Norge og mye av vesten og det er bla det jeg håper ikke skal bli truet.

I den grad det blir truet, er det langt større sjanse at det skal bli det av folk på høyresiden enn av 2% innvandrere, hvor svensker utgjør den største gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...