Gå til innhold

Innvandrerne vil ha eget aldershjem


Craven

Anbefalte innlegg

''Man ser hvilke problemer det alt er med få muslimer. :-) Ikke du da, for du er naiv og bortforklarende og fornekter det langt inn i din knallrøde lille boble. Men bare helt til den sprekker og du slår hodet i veggen.''

Men det er ikke muslimene som lager problemer, men de som har fordommer mot muslimer som gjør det. De fleste muslimer, som de fleste ikke-muslimer lever i fred. Det er hovedsakelig Siv Jensen og hennes horder som forsøker å lage konflikt.

Og spar deg personangrepene, for det er åpenbart at det kun er for å dekke at du ikke har argumenter.

Argumentene kommer du aldri til å ta for argumenter uansett, for du vil ikke. Du nekter å innse realitetene og er altfor naiv. Det er synd for du virker som en intelligent fyr. Så det faller i grus uansett. Men å fortelle andre hva som er løgner, påfunn osv. er du god til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    165

  • ShitDiddelyDo

    25

  • Mandolaika

    24

  • Angustia

    13

Mest aktive i denne tråden

''Man ser hvilke problemer det alt er med få muslimer. :-) Ikke du da, for du er naiv og bortforklarende og fornekter det langt inn i din knallrøde lille boble. Men bare helt til den sprekker og du slår hodet i veggen.''

Men det er ikke muslimene som lager problemer, men de som har fordommer mot muslimer som gjør det. De fleste muslimer, som de fleste ikke-muslimer lever i fred. Det er hovedsakelig Siv Jensen og hennes horder som forsøker å lage konflikt.

Og spar deg personangrepene, for det er åpenbart at det kun er for å dekke at du ikke har argumenter.

Jo, det er muslimene selv som lager problemene. Jeg starter aldri med å ha fordommer mot noe som helst før jeg har fått grunner til det. Og de er selv de største rasistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argumentene kommer du aldri til å ta for argumenter uansett, for du vil ikke. Du nekter å innse realitetene og er altfor naiv. Det er synd for du virker som en intelligent fyr. Så det faller i grus uansett. Men å fortelle andre hva som er løgner, påfunn osv. er du god til.

Du kan hyle og klage så mye du orker. Faktum er at det er en liten gruppe muslimer i Norge, de er gjerne norske statsborgere og de kommer til å bli værende enten du liker det eller ei.

Akkurat som for jødene for 80 år siden.

Så er det opp til deg om du kan leve fredelig med dine medborgere, eller om du skal støtte partier som dummer seg ut ved å snakke om "snikislamisering" og lignende vås.

For legg merke til - det er ikke muslimene som "lager krig", slik Frp gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke "mørketall"?

Moskéene får penger per troende (akkurat som kirkene gjør det), så det er meget usannsynlig at de ikke vil rapportere alle de kjenner.

Ca 90000 er altså heller for høyt, ettersom de neppe rapporterer for lavt, slik at de taper penger.

Mørketallene er alle de som er her ulovlig. Det trodde jeg du skjønte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er muslimene selv som lager problemene. Jeg starter aldri med å ha fordommer mot noe som helst før jeg har fått grunner til det. Og de er selv de største rasistene.

''Jo, det er muslimene selv som lager problemene. Jeg starter aldri med å ha fordommer mot noe som helst før jeg har fått grunner til det. Og de er selv de største rasistene.''

Du får fordommene inn via media, og politiske partier.

Og nei, å skylde på muslimene er like tåpelig som det var å skylde på jødene.

Og å påstå at "de er selv de største rasistene" (uansett hvilken folkegruppe "de" refererer til) er i seg selv rasistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongen dy.

''Man ser hvilke problemer det alt er med få muslimer. :-) Ikke du da, for du er naiv og bortforklarende og fornekter det langt inn i din knallrøde lille boble. Men bare helt til den sprekker og du slår hodet i veggen.''

Men det er ikke muslimene som lager problemer, men de som har fordommer mot muslimer som gjør det. De fleste muslimer, som de fleste ikke-muslimer lever i fred. Det er hovedsakelig Siv Jensen og hennes horder som forsøker å lage konflikt.

Og spar deg personangrepene, for det er åpenbart at det kun er for å dekke at du ikke har argumenter.

''Men det er ikke muslimene som lager problemer''

Endel muslimer er veldig flinke til å komme med diverse "krav", og krever spesialbehandling for både det ene og det andre (ingen andre innvandrergrupper som driver på slik).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kongen dy.

''Jo, det er muslimene selv som lager problemene. Jeg starter aldri med å ha fordommer mot noe som helst før jeg har fått grunner til det. Og de er selv de største rasistene.''

Du får fordommene inn via media, og politiske partier.

Og nei, å skylde på muslimene er like tåpelig som det var å skylde på jødene.

Og å påstå at "de er selv de største rasistene" (uansett hvilken folkegruppe "de" refererer til) er i seg selv rasistisk.

''Og å påstå at "de er selv de største rasistene" (uansett hvilken folkegruppe "de" refererer til) er i seg selv rasistisk.''

Nei, det er det virkelig ikke. Det har førøvrig gått inflasjon i "rasisme"-begrepet, og det bør legges dødt og begravet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørketallene er alle de som er her ulovlig. Det trodde jeg du skjønte...

De kan jo like gjerne være kristne, eller buddhister.

Det begynner å bli morsomt hvordan du på død og liv skal finne "konspirasjonsteorier" for å finne muslimer nok til å passe med fordommene dine.

Kanskje på tide å gjøre noe med fordommene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men det er ikke muslimene som lager problemer''

Endel muslimer er veldig flinke til å komme med diverse "krav", og krever spesialbehandling for både det ene og det andre (ingen andre innvandrergrupper som driver på slik).

''Endel muslimer er veldig flinke til å komme med diverse "krav", og krever spesialbehandling for både det ene og det andre (ingen andre innvandrergrupper som driver på slik).''

Hvilke "krav" da, som ikke alle andre har tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongen dy.

Man ser hvilke problemer det alt er med få muslimer. :-) Ikke du da, for du er naiv og bortforklarende og fornekter det langt inn i din knallrøde lille boble. Men bare helt til den sprekker og du slår hodet i veggen.

Og det kommer til å skje før eller senere. Vi ser allerede tendenser i Frankrike og Storbritannia. Men pk-mobben på venstresiden mener nok at det franskmennene og britene som har skylden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og å påstå at "de er selv de største rasistene" (uansett hvilken folkegruppe "de" refererer til) er i seg selv rasistisk.''

Nei, det er det virkelig ikke. Det har førøvrig gått inflasjon i "rasisme"-begrepet, og det bør legges dødt og begravet.

Du bør du vel skrive til Mandolaika, ettersom det var hun som brukte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det kommer til å skje før eller senere. Vi ser allerede tendenser i Frankrike og Storbritannia. Men pk-mobben på venstresiden mener nok at det franskmennene og britene som har skylden.

''Og det kommer til å skje før eller senere. Vi ser allerede tendenser i Frankrike og Storbritannia. Men pk-mobben på venstresiden mener nok at det franskmennene og britene som har skylden.''

De har hatt opptøyer blant de fattige i Frankrike og Storbritannia siden før Muhammed eksisterte.

Slik "argumentasjon" fra deg er bare tåpelig. Det er bare pinlige og desperate forsøk på å sverte en gruppe mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor snakker jeg "varmt" om det?

I denne tråden har jeg sagt at å gå med hijab/skaut ikke er å "fronte" (misjonere) for islam. Tvert i mot - poenget er jo å skjule.

For den andre, jeg har skrevet at burka/niqab er horrible plagg, men at det ikke er staten som skal velge for kvinnene hvordan de skal kle seg. Det skal de gjøre selv.

Men poenget er jo at de ikke FÅR velge selv.. jfr de bøkene jeg nevnte. Og jeg snakker ikke bare om hva du har skrevet i denne tråden - har lest hva du har skrevet i mange tråder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har da ikke "forsvart" det som skjedde med din venninne. Poenget er jo at nordmenn (i dette tilfellet nordmenn fra høyresiden) tydeligvis gjør akkurat det samme, og med et barn!

Jeg venter fremdeles på en forklaring hvorfor du mener ditt eksempel gjør at innvandrere er drittsekker, mens mitt eksempel ikke gjør at nordmenn er drittsekker?

Jeg skrev jo at jeg ikke syns noenting av det var bra - hverken mitt eller ditt eksempel? Hva mer trenger du?

Det var også snakk om barn i mitt tilfelle - syns du ditt tilfelle var "verre" enn mitt?

Jeg kan jo ta fram alle voldtektene som har skjedd av såkalte "ikke vestlige innvandrere" også for å ytterligere få fram poenget mitt? Altså det med kvinnesynet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Poenget mitt i innleggene her er jo at jeg ikke er imot innvandring - men at jeg er redd for at det blir veldig mange - og hvis de også insisterer på å beholde sin egen kultur og ikke integreres - at det skal bli "verre" for oss etniske nordmenn enn det har vært, ref kvinnesyn, religion, konflikter etc....''

Synes du at nordmenn skal behold vår kultur med å filleriste muslimske 9-åringer, og spytte på dem?

Gjør alle nordmenn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så alle nordmenn gjør det?''

Nei, akkurat som ikke alle innvandrere gjør slikt.

Likevel forsøker du å sverte innvandrere generelt.

Nei det er slett ikke hva jeg gjør. Du kan lese det første innlegget mitt om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men poenget er jo at de ikke FÅR velge selv.. jfr de bøkene jeg nevnte. Og jeg snakker ikke bare om hva du har skrevet i denne tråden - har lest hva du har skrevet i mange tråder...

''Men poenget er jo at de ikke FÅR velge selv.. jfr de bøkene jeg nevnte. Og jeg snakker ikke bare om hva du har skrevet i denne tråden - har lest hva du har skrevet i mange tråder...''

At de i boken ikke får velge, betyr ikke at andre ikke får velge.

Ca 50% av alle som bruker niqab (sånn som dekker ansiktet) i Danmark er etnisk danske som har valgt å konvertere til islam. Det er neppe særlig mange av dem som blir tvunget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev jo at jeg ikke syns noenting av det var bra - hverken mitt eller ditt eksempel? Hva mer trenger du?

Det var også snakk om barn i mitt tilfelle - syns du ditt tilfelle var "verre" enn mitt?

Jeg kan jo ta fram alle voldtektene som har skjedd av såkalte "ikke vestlige innvandrere" også for å ytterligere få fram poenget mitt? Altså det med kvinnesynet?

Jeg har ikke sagt noe om hvem som var verst, men poenget er at du ikke går rundt og tror alle nordmenn er "slik", mens du lider av fordommer som får deg til å presentere det som om alle innvandrere er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er slett ikke hva jeg gjør. Du kan lese det første innlegget mitt om igjen.

Du bruker ditt eksempel som generelt for innvandrere. Det er åpenbart tøv.

Det er akkurat som om jeg skulle påstå at alle nordmenn fillerister og spytter på barn.

For øvrig bør du sjekke hva du svarer på mer enn én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...