Gå til innhold

Innvandrerne vil ha eget aldershjem


Craven

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden

Fordi å være medlem av et politisk parti er noe man GJØR (en handling). (Gjelder alle politiske partier.) Det er noe man selv velger, og står ansvarlig for.

Å være født muslim, å være jøde, å være homoseksuell, osv. er ikke noe man velger, og derfor ikke noe man står ansvarlig for.

Jo, i voksen alder kan en velge om en vil være muslim. en kan ikke velge å være homofil, men en kan velge å leve i sølibat. alle har et valg, som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    165

  • ShitDiddelyDo

    25

  • Mandolaika

    24

  • Angustia

    13

Mest aktive i denne tråden

Jeg har en venninne som har en halvt-afghansk sønn.

Da han var 9 år kom en gruppe "kjekke, norske menn" bort til ham da han gikk hjem fra skolen.

De filleristet den lille gutten, spyttet på ham (!), og informerte ham om at han var muslim.

====

For øvrig ligger masse kvinner og soler seg i bikini på gressplene på Grønland i Oslo, uten at noen står rundt og sier noe.

Med vennlig hilsen

Så bra da - det gjorde jo situasjonen mye bedre for venninna mi sine jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det frp tilhengere GJØR som du ikke liker?

''Hva er det frp tilhengere GJØR som du ikke liker?''

De STØTTER (fremhever for å vise at det er det de GJØR) et parti hvis forrige leder (Hagen) påstod at "Et samfunn uten etniske minoriteter [f. eks. jøder] er et samfunn i harmoni", og hvis nåværende leder (Jensen) påstår at Norge "Snikislamiseres" (hvilket åpenbart er løgn).

Så det jeg ikke liker er at de støtter slike utsagn som nører opp under fremmedfrykten i Norge.

Blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Innvandrere betaler mer i skatt enn de får sosialhjelp, så jeg forstår ikke hvorfor du hele tiden trekker dem inn?

''Og mener du virkelig at alle som vil flytte til Norge; må få lov til det?''

Hvor har jeg skrevet det?

Og hvis jeg ikke har skrevet det (som jeg ikke har), forfor benytter du deg da av slike falske argumenter?

"Men det går da langt mer personlig på innvandrere (som riskikerer å bli utvist fra landet med Frp-politikk) enn det min kritikk av folk som støtter slik politikk er."

skriver du. du mener med andre ord at ingen andre enn frp vil utvise innvandrere.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da - det gjorde jo situasjonen mye bedre for venninna mi sine jenter...

Så du mener fordi noen drittsekker gjorde noe med dem, så er alle "innvandrere" drittsekker?

Gjelder dette bare "innvandrere", eller er alle nordmenn drittsekker siden de spyttet på sønnen til min venninne?

Ser frem til en god forklaring på forskjellen her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, i voksen alder kan en velge om en vil være muslim. en kan ikke velge å være homofil, men en kan velge å leve i sølibat. alle har et valg, som du sier.

Folk blir jo tatt som "muslimer" fordi de har skjegg eller ser "litt mørke ut", så det er ikke noen forskjell.

Så nei, det er ikke noe reelt valg. Og hvorfor skal homofile velge å leve i sølibat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Innvandrere betaler mer i skatt enn de får sosialhjelp, så jeg forstår ikke hvorfor du hele tiden trekker dem inn?

''Og mener du virkelig at alle som vil flytte til Norge; må få lov til det?''

Hvor har jeg skrevet det?

Og hvis jeg ikke har skrevet det (som jeg ikke har), forfor benytter du deg da av slike falske argumenter?

"Innvandrere betaler mer i skatt enn de får sosialhjelp"

link, takk. Det vil jeg gjerne få dokumentert. Du bør jo ikke påstå noe som du ikke kan dokumentere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier du snikislamisering er løgn? har du dokumentasjon på at det er løgn? snikislamisering kan forstås på mer enn en måte. men synes at du skal slutte å skrive at noe er løgn, hvis du ikke har noe håndfast å vise til....

''Hvorfor sier du snikislamisering er løgn? har du dokumentasjon på at det er løgn? snikislamisering kan forstås på mer enn en måte. men synes at du skal slutte å skrive at noe er løgn, hvis du ikke har noe håndfast å vise til....''

Det sier seg selv at man ikke har noen "snikislamisering" med 2% av befolkningen som er muslimer.

Det er uansett opp til Siv Jensen å dokumentere den påståtte snikislamiseringen, og det kan hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ja, nordmenn OPPFATTER at en muslimsk kvinne intullet i sjal og hijab FRONTER Islam. ''

Joda, Enola, men det betyr jo ikke at de "fronter" islam på noen måte. De kler seg bare slik slik de pleier.

Hvis "nordmenn" mistolker ethvert religiøst symbol (bortsett fra det kristne korset, som til og med er på politiuniformen) som "fronter" (som jeg tolker som "misjonerer"), så er det faktisk "nordmenn" som må trekke til seg tærne. Du "fronter" ikke islam fordi du går med et skaut på hodet.

Med vennlig hilsen

Har du lest bøkene Tusen strålende soler og Drageløperen? Les dem og prøv å si etterpå at de kvinnene går med de draktene frivillig og "fordi det er det de pleier"...

men det er vel bare UNNTAK det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Folk blir jo tatt som "muslimer" fordi de har skjegg eller ser "litt mørke ut", så det er ikke noen forskjell.

Så nei, det er ikke noe reelt valg. Og hvorfor skal homofile velge å leve i sølibat?

Jeg har ikke sagt at de skal velge bort å være homofil. men de KAN velge å leve det ut.. og det kan en muslim også. Ta bort skjegg, og eventuelt kle seg som andre, de har valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

''Hvorfor sier du snikislamisering er løgn? har du dokumentasjon på at det er løgn? snikislamisering kan forstås på mer enn en måte. men synes at du skal slutte å skrive at noe er løgn, hvis du ikke har noe håndfast å vise til....''

Det sier seg selv at man ikke har noen "snikislamisering" med 2% av befolkningen som er muslimer.

Det er uansett opp til Siv Jensen å dokumentere den påståtte snikislamiseringen, og det kan hun ikke.

Ha ha. så du kan altså ikke dokumentere din påstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

''Hva er det frp tilhengere GJØR som du ikke liker?''

De STØTTER (fremhever for å vise at det er det de GJØR) et parti hvis forrige leder (Hagen) påstod at "Et samfunn uten etniske minoriteter [f. eks. jøder] er et samfunn i harmoni", og hvis nåværende leder (Jensen) påstår at Norge "Snikislamiseres" (hvilket åpenbart er løgn).

Så det jeg ikke liker er at de støtter slike utsagn som nører opp under fremmedfrykten i Norge.

Blant annet.

Ja, men de gjør da ikke så mye? Alt går på meninger, gjør det ikke. og det er ikke forbudt å ha egne meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Men det går da langt mer personlig på innvandrere (som riskikerer å bli utvist fra landet med Frp-politikk) enn det min kritikk av folk som støtter slik politikk er."

skriver du. du mener med andre ord at ingen andre enn frp vil utvise innvandrere.....?

''du mener med andre ord at ingen andre enn frp vil utvise innvandrere.....?''

Det er Frp som demoniserer innvandrere og fremstiller "dem" som et problem, i stedet for en ressurs. Siv Jensen sier selv at Frp er et "protestparti", og da trenger man jo noen å protestere mot.

Det de bedriver er bare en litt mer raffinert versjon av jødehatet fra 1930, men nå rettet mot muslimer. Utover det går det på mye av det samme.

Og det er skremmende for de av oss som kjenner historien godt nok til å forstå hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

''du mener med andre ord at ingen andre enn frp vil utvise innvandrere.....?''

Det er Frp som demoniserer innvandrere og fremstiller "dem" som et problem, i stedet for en ressurs. Siv Jensen sier selv at Frp er et "protestparti", og da trenger man jo noen å protestere mot.

Det de bedriver er bare en litt mer raffinert versjon av jødehatet fra 1930, men nå rettet mot muslimer. Utover det går det på mye av det samme.

Og det er skremmende for de av oss som kjenner historien godt nok til å forstå hva som skjer.

Norge hadde vært et veldig kjedelig land uten frp. De tør å si det folk tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Innvandrere betaler mer i skatt enn de får sosialhjelp"

link, takk. Det vil jeg gjerne få dokumentert. Du bør jo ikke påstå noe som du ikke kan dokumentere...

Værsågod:

''Førstegenerasjons innvandrere mottok 11,7 milliarder kroner i velferdsordninger, og betalte over 17 milliarder kroner i skatt.''

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2836877.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest bøkene Tusen strålende soler og Drageløperen? Les dem og prøv å si etterpå at de kvinnene går med de draktene frivillig og "fordi det er det de pleier"...

men det er vel bare UNNTAK det...

Jeg har ikke sagt et ord i denne tråden om de går frivillig.

Skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge hadde vært et veldig kjedelig land uten frp. De tør å si det folk tenker.

Ja, veldig kjedelig å ikke sjikanere/mobbe.

Det er jo så underholdende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge hadde vært et veldig kjedelig land uten frp. De tør å si det folk tenker.

"Norge hadde vært et veldig kjedelig land uten frp. De tør å si det folk tenker"

Vil det si at "folk" ikke tør å si det de mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at de skal velge bort å være homofil. men de KAN velge å leve det ut.. og det kan en muslim også. Ta bort skjegg, og eventuelt kle seg som andre, de har valget!

Nei, da krever du noe av dem som du ikke forventer av andre (at de skal endre religion og klesdrakt).

Uansett er det irrelevant, for det er jo ikke noe mer "gale" å være muslim enn det er å være kristen. Det er tvillingreligioner - de likeste av alle verdensreligionene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...