Gå til innhold

Innvandrerne vil ha eget aldershjem


Craven

Anbefalte innlegg

Ja, men de gjør da ikke så mye? Alt går på meninger, gjør det ikke. og det er ikke forbudt å ha egne meninger?

Nei, det er ikke forbudt å ha egne meninger.

Man kan ha en mening om at "funksjonshemmede ikke bør få støtte av staten", for eksempel. Det er også en mening.

Og slike meninger liker jeg ikke, akkurat som jeg ikke liker Frps politikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 422
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    165

  • ShitDiddelyDo

    25

  • Mandolaika

    24

  • Angustia

    13

Mest aktive i denne tråden

Ha ha. så du kan altså ikke dokumentere din påstand?

For det første er det Siv Jensen som kom med påstanden, og hun som må dokumentere den.

For det andre så er min påstand dokumentert ved at det ikke engang er nok muslimer i Norge til å "islamisere" noe som helst.

For det tredje så er det jeg sier dokumenter ved at det ikke finnes noen "islamiserende" lover eller vedtekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge hadde vært et veldig kjedelig land uten frp. De tør å si det folk tenker.

''De tør å si det folk tenker.''

Veit at FRP har en viss oppslutning (gidder ikke google for å finne dagens prosent), men det er drøyt å omtale det som "folk tenker", ift innvandringsdebatt eller andre temaer.

Dessuten er det heldigvis ulike synspunkter innad i partiet også, til tross for partiprogrammet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Ja, veldig kjedelig å ikke sjikanere/mobbe.

Det er jo så underholdende!

Du mobber frp tilhengere, og føler at det er helt ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er det Siv Jensen som kom med påstanden, og hun som må dokumentere den.

For det andre så er min påstand dokumentert ved at det ikke engang er nok muslimer i Norge til å "islamisere" noe som helst.

For det tredje så er det jeg sier dokumenter ved at det ikke finnes noen "islamiserende" lover eller vedtekter.

Noe du også kan legge til grunn - og jeg synes det er rart ingen har gjort det, er at muslimer stemmer som folk flest - altså på alle partier. Selv FRP.

Før forrige valg var det et innvandrerparti som stilte, men hvor mange stemmer fikk de? Vel - vi hørte ikke noe mer fra dem etter valget ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

"Norge hadde vært et veldig kjedelig land uten frp. De tør å si det folk tenker"

Vil det si at "folk" ikke tør å si det de mener?

Ja, her skal en ikke si for mye, for da er en både rasist og det som verre er. her kan en jo ikke skrive at en er frp tilhenger engang, for da tror alle at en er enig i absolutt alt frp står for. slik som en som stemmer ap, da er en enig i ALT ap står for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mobber frp tilhengere, og føler at det er helt ok?

Nei, det gjør jeg overhodet ikke.

Jeg kritiserer dem/dere for å støtte opp om sjikanering, løgn om "snikislamisering", å nøre opp under fremmedfrykt, osv.

Det er saklig kritikk, basert på partiets politikk og uttalelser.

Men du forsøker å gjøre deg til martyr med det du skriver. Du blir overhodet ikke mobbet. Intet av det folk her kritiserer Frp for er usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe du også kan legge til grunn - og jeg synes det er rart ingen har gjort det, er at muslimer stemmer som folk flest - altså på alle partier. Selv FRP.

Før forrige valg var det et innvandrerparti som stilte, men hvor mange stemmer fikk de? Vel - vi hørte ikke noe mer fra dem etter valget ...

Det interessante er at KrF nå åpner for representanter som ikke er kristne. KrF er et populært parti blant troende muslimer.

Ironien er dog at jo mer fundamentalistisk religiøse de er, jo mer likner de på mye av Frps (ikke-liberalistiske) politikk, dog uten muslim-hatet. Det er to sider av samme sak.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nei, det gjør jeg overhodet ikke.

Jeg kritiserer dem/dere for å støtte opp om sjikanering, løgn om "snikislamisering", å nøre opp under fremmedfrykt, osv.

Det er saklig kritikk, basert på partiets politikk og uttalelser.

Men du forsøker å gjøre deg til martyr med det du skriver. Du blir overhodet ikke mobbet. Intet av det folk her kritiserer Frp for er usaklig.

Jeg er ingen martyr. Men du setter folk i bås, og fordømmer deres meninger. så du bør ikke skrive som at du er verdens mest tolerante menneske. det er dobbeltmoral.

du kunne f.eks. skrevet: jeg har respekt for mennesker med meninger, men er ikke enig i det som frp står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interessante er at KrF nå åpner for representanter som ikke er kristne. KrF er et populært parti blant troende muslimer.

Ironien er dog at jo mer fundamentalistisk religiøse de er, jo mer likner de på mye av Frps (ikke-liberalistiske) politikk, dog uten muslim-hatet. Det er to sider av samme sak.

Med vennlig hilsen

Skal bli spennende å se hva som skjer med KRF framover.

Personlig tror jeg ikke Apelthun Sæle og en eller annen muslim fra Palestina kommer til å utrette stort sammen, men slåsskampen kan bli god youtubeunderholdning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her skal en ikke si for mye, for da er en både rasist og det som verre er. her kan en jo ikke skrive at en er frp tilhenger engang, for da tror alle at en er enig i absolutt alt frp står for. slik som en som stemmer ap, da er en enig i ALT ap står for...

Frp markedsfører seg i all hovedsak på et par protestsaker, hvorav innvandrere/muslimer er én av dem.

Og akkurat som folk i Rødt er der fordi de er mot kapitalisme, og folk i Senterpartiet vil ha distriktspolitikk, så må man anta at folk i Frp støtter opp om et av partiets sentrale saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen martyr. Men du setter folk i bås, og fordømmer deres meninger. så du bør ikke skrive som at du er verdens mest tolerante menneske. det er dobbeltmoral.

du kunne f.eks. skrevet: jeg har respekt for mennesker med meninger, men er ikke enig i det som frp står for.

Respekterer du de på Blitz?

Respekterer du imamene i moskéen? Også de som mener at kvinner SKAL gå dekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli spennende å se hva som skjer med KRF framover.

Personlig tror jeg ikke Apelthun Sæle og en eller annen muslim fra Palestina kommer til å utrette stort sammen, men slåsskampen kan bli god youtubeunderholdning. :)

Vi gleder oss! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ingen martyr. Men du setter folk i bås, og fordømmer deres meninger. så du bør ikke skrive som at du er verdens mest tolerante menneske. det er dobbeltmoral.

du kunne f.eks. skrevet: jeg har respekt for mennesker med meninger, men er ikke enig i det som frp står for.

''du kunne f.eks. skrevet: jeg har respekt for mennesker med meninger, men er ikke enig i det som frp står for.''

Hva med å feie for egen dør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt et ord i denne tråden om de går frivillig.

Skjerpings!

Å - hvorfor snakker du så varmt om dette hvis du mener det er tvang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener fordi noen drittsekker gjorde noe med dem, så er alle "innvandrere" drittsekker?

Gjelder dette bare "innvandrere", eller er alle nordmenn drittsekker siden de spyttet på sønnen til min venninne?

Ser frem til en god forklaring på forskjellen her....

Jeg mener at selv om du kjenner noen som har opplevd noe så forsvarer ikke det det min venninne og hennes døtre/venninner opplevde.

Og det var ikke en - men flere. Folk har sluttet å bruke den stranden for å si det sånn.

Da kan man vel si at det påvirker lokalmiljøet? Deres (asylsøkernes) kvinnesyn osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

''du kunne f.eks. skrevet: jeg har respekt for mennesker med meninger, men er ikke enig i det som frp står for.''

Hva med å feie for egen dør?

Jeg har ikke påstått at jeg er et tolerant menneske heller, det er sør som skriver at han er det, han er helt fordomsfri!

Og jeg har faktisk respekt for andre sine meninger, men når mot-skribenten ikke har det, så smitter det litt over på meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Respekterer du de på Blitz?

Respekterer du imamene i moskéen? Også de som mener at kvinner SKAL gå dekket?

"Respekterer du de på Blitz?

Respekterer du imamene i moskéen? Også de som mener at kvinner SKAL gå dekket?"

Jeg respekterer menneskene på blitz, men jeg liker ikke oppførselen deres. Jeg respekterer imamene i moskeen, men ikke det de står for, det negative som vi hører om i media. Jeg respekterer alle kvinner, men skjønner ikke at de gidder å gå dekket.

Du da?

respekterer du frp tilhengere? respekterer du de kristne? respekterer du tiggerne og de hjemløse i norge? respekterer du alenemoren som strever med å få det til å gå rundt hver måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

''Hvis det hadde stått i avisen i dag; at en del nordmenn ville ha et sykehjem uten innvandrere, altså en motsatt situasjon. hva hadde du skrevet da?

er nesten garantert at du hadde hatt innvendinger mot det også. da hadde de vært rasister, det hadde vært som før for jødene osv''

Jeg synes begge forslagene er meget tåpelige.

Hva var poenget ditt?

Hvis du er imot at enkelte innvandrere ønsker eget gamlehjem, da er du jo i utgangspunktet enig med trådstarter. Hvorfor får jeg da en følelse av at du ikke er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nei, da krever du noe av dem som du ikke forventer av andre (at de skal endre religion og klesdrakt).

Uansett er det irrelevant, for det er jo ikke noe mer "gale" å være muslim enn det er å være kristen. Det er tvillingreligioner - de likeste av alle verdensreligionene.

Og du mener at frp tilhengere er helt sprø, pga sine meninger. hva vil du gjøre med oss? hjernevaske oss? Slik at vi mener akkurat det samme som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...