Gå til innhold

Passe sum til konfirmasjon?

UlrikkeE

Anbefalte innlegg

Spør her jeg, masse fornuftige folk her ;)

Mine stebarns stesøster (altså datteren til samboeren til mamma'n til stebarna mine *svett*) konfirmeres...

Vi vil gi henne en liten oppmerksomhet (kort og penger).

Hva er passe sum?? Vi møtes jo i bursdagsselskaper hos mamma'n til stebarna & samboer, men vi har ikke noe forhold til jenta sånn "alene" liksom...

Forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var akkurat i konfirmasjon i helgen. La merke til at litt sånn halvperifere givere hadde gitt ca. 200,-. Noen 300,-. har selv gitt 200,- til noen naboer som vi sier hei til i gaten. Har ikke mye med verken dem eller foreldrene å gjøre, annet enn prat over hagegjerdet når det passer sånn.

Hvis du synes 200,- er litt litte kan du jo finne en miniting utenom. "Vår" guttekonfirmant som vi besøkte i helgen fikk bl. annet en liten vennebok, noen turtilbehør (sammenleggbart bestikk), noe tørket turmat osv. Giveren visste at gutten skulle få tursekk og stormkjøkken av en i nær familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...