UlrikkeE Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Spør her jeg, masse fornuftige folk her Mine stebarns stesøster (altså datteren til samboeren til mamma'n til stebarna mine *svett*) konfirmeres... Vi vil gi henne en liten oppmerksomhet (kort og penger). Hva er passe sum?? Vi møtes jo i bursdagsselskaper hos mamma'n til stebarna & samboer, men vi har ikke noe forhold til jenta sånn "alene" liksom... Forslag?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AtHomeMom Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Men en slik forholdsvis perifer tilknytning, ville jeg gitt 200 kroner:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Mellom trehundre og femhundre, kanskje. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AtHomeMom Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Mellom trehundre og femhundre, kanskje. mvh Oi, det var mye:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Her er 300 kr en vanlig sum for f.eks naboer og mer perifere bekjentskaper. Så et sted mellom der eller 500 kr ville jeg sagt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Var akkurat i konfirmasjon i helgen. La merke til at litt sånn halvperifere givere hadde gitt ca. 200,-. Noen 300,-. har selv gitt 200,- til noen naboer som vi sier hei til i gaten. Har ikke mye med verken dem eller foreldrene å gjøre, annet enn prat over hagegjerdet når det passer sånn. Hvis du synes 200,- er litt litte kan du jo finne en miniting utenom. "Vår" guttekonfirmant som vi besøkte i helgen fikk bl. annet en liten vennebok, noen turtilbehør (sammenleggbart bestikk), noe tørket turmat osv. Giveren visste at gutten skulle få tursekk og stormkjøkken av en i nær familie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Men en slik forholdsvis perifer tilknytning, ville jeg gitt 200 kroner:-) 300 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 300 høres ut som en passelig sum her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Rundt 300,-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 200 kr syns jeg, max 300. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.