Gjest ulykkesfuglens mamma Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Sønnen har kravebeinsbrudd og går med en 8-tallsbandasje. Noen som vet om man kan ta den av for å få dusjet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det vil jeg tro går helt fint. At han uansett skal være svært forsiktig med hva han gjør med den armen goes without saying ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det ville jeg ikke gjort. Tar du den av er det lett å uroe bruddet slik at det kan komme ut av stilling og gro skjevt sammen igjen. Intill videre bør dere bruke gamlemetoden med klut og såpe. Man blir ren av det ogsaå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg vet ikke om dere kan ta den av, men det finnes dusj og badefilm som man kan legge over så bandasjen ikke blir våt. Kjøpes på apotek, er en rull som man klipper av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.