Gå til innhold

sko tips.

Gjest tweens =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I hvert fall noe med GoreTex om dere bor på steder med mye slap og sølevær!

ja,det trenger vi nok.....og varme sko...bor i nord,og været variere.slaps,iskaldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det trenger vi nok.....og varme sko...bor i nord,og været variere.slaps,iskaldt

Da får vi se om det kommer noen gode tips. Jeg har en jentunge på omtrent samme alder som også trenger nye sko. Men du er muligens litt tidlig ute. De kommer vel ikke i butikken før om noen uker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorel- støvler er en schlager hos oss. De er vanntette, varme, lette å få av og på osv. I tillegg var de veldig populære i fjor- noe 11- åringen ikke hadde noe imot. Kjøpte på XXL i fjor- de hadde flere kampanjer.

Våre har holdt bra og skal gå i arv på tross av hard bruk en hel lang sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorel- støvler er en schlager hos oss. De er vanntette, varme, lette å få av og på osv. I tillegg var de veldig populære i fjor- noe 11- åringen ikke hadde noe imot. Kjøpte på XXL i fjor- de hadde flere kampanjer.

Våre har holdt bra og skal gå i arv på tross av hard bruk en hel lang sesong.

Vil så store jenter gå med dem da? Ser ikke for meg snuppa mi på 11 i dem... (Men ho ville vel helst gått med høyhelte støvlegger hele året.... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse skoene har hele familien vår, og vi har aldri vært så fornøyd med noen vintersko noen gang. Lette sko som er utrolig varme. De pleier å komme på tilbud utover høsten til rundt 400 for barn og 700 for voksne.

http://www.campmor.com/columbia-kid-s-bugaboot-winter-boot.shtml?source=CI&srccode=cii_9324560&cpncode=24-103879736-2

Dollesnuppa mi hadde aldri godtatt noen slike:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi se om det kommer noen gode tips. Jeg har en jentunge på omtrent samme alder som også trenger nye sko. Men du er muligens litt tidlig ute. De kommer vel ikke i butikken før om noen uker enda.

ja,jeg er tidlig ute =) må se hva jeg finner av tilbud....har en hel hær som skal ha div.vinterutstyr =)

Min venninne er ferdig med alt vinterutstyr til 4 barn(bortsett fra sko) dette pga ekstremt dårlig vær her i sommer...fikk høst stemning altfor tidlig =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil så store jenter gå med dem da? Ser ikke for meg snuppa mi på 11 i dem... (Men ho ville vel helst gått med høyhelte støvlegger hele året.... *sukk*

Vår 11- åring er ikke dollete. heller motsatt. Hun vil ha praktiske klær som ikke er så veldig jentete....... Til besøk er hun glad i å pynte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår 11- åring er ikke dollete. heller motsatt. Hun vil ha praktiske klær som ikke er så veldig jentete....... Til besøk er hun glad i å pynte seg.

Ja, da vil det kanskje fungere:-) Lucky you.

(Men jeg er nok ganske strikt her. Skikkelige uteklær og skotøy er et must)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...