UlrikkeE Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Snuppa på snart 5 hadde feber på lørdag. Startet på 37,8 om formiddagen, endte på 39,3 om kvelden (da fikk hun paracet, ikke pga feber'n men fordi hun hadde ordentlig vondt i hodet...) I går var hun ikke over 37,9 - men vi er hjemme i dag sånn for sikkerhets skyld... I dag ligger hun og vaker på 37,8 ca... Har vært oppe i 38,1 da jeg målte henne en gang i formiddag... Hun er forkjølet, snørrer og hoster litt, men ikke mer enn "vanlig" forkjølelse... Formen virker fin, men hun er jo helt i ro... Ser kanskje litt mattere ut i blikket enn vanlig, men fleiper og tuller og er helt tydelig litt urolig i kroppen av å være så mye i ro... Samtidig er jo en barnehagedag og en hjemmedag helt forskjellig... Jeg heller mot å være hjemme i morgen også... (jobber som ped.leder selv og vet jo hvor vondt jeg får av ungene som sendes "halvdårlige" i barnehagen...). Hysterisk å holde henne hjemme i morgen også, eller fornuftig? Kjenner at jeg trenger litt meninger her 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Definitivt hjemmedag i morgen også, mener jeg. Dere kan jo omså gå dere en tur i morgen og se hvordan hun føler seg etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg hadde nok testet henne litt mer i dag. Prøve å gjøre noe fysisk som å gå ut å kaste ball litt e.l. Dersom ho klarer seg bra både under lek og etterpå, så hadde jeg nok testet barnehage i morgen. Jeg ville sett mer på formen enn på om ho har feber. Jeg vet selv at jeg kan være skikkelig dårlig uten å ha feber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…