nedtelling Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Så er det snart dags for 10 års bursdagfeiring. hva skal en finne på i år.. ?? Det blir noen bursdager i året. det er forskjellige ting som arrangeres, laserbursdager, kino, bowling, svømmebursdager etc- I fjor leide vi et lokale og hadde disko bursdag sammen med en annen gutt i klassen og dette ble veldig velykket.. Synes det blir vanskeligere og vanskeligere å arrangere. Skal alle tas med, både gutter og jenter ? hva er kult å gjøre i 10 års alderen ? Harald Huysman Karting AS i Oslo har Kidcart, men dette er en aktivitet fra 5-11 år.. så da er det kanskje litt for barnslig ?? Noen som har gode forslag.. Knerten har bursdag i November, hadde han hatt tidligere så hadde vi kunnet arrangere noe ute i naturen, men det blir for kaldt i nov.. Forslag tas i mot med stor takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kidkart vil jeg ikke tro er for barnslig for 10-åringer, iallefall ikke om det er gutter. Vi skal dit med vår gutt i år, han blir 9. Og alle gutta gleder seg stort. Vi inviterer alle gutta i klassen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunrika Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Vår 10 åring har hatt alle bursdagene hjemme og det har vært stor suksess. De er gode til å finne på ting å gjøre selv. Det jeg hadde i reserve ble ikke brukt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "Laserbursdag", er det Megazone? Jeg tror ikke det trenger å være barnslig med Kidcart selv om aldersgrensa er lav. Det betyr bare at de mestrer det bedre, og det er vel gøy? Det blir fort problemer med høydegrenser hvis aktiviteten er noe de er nesten for unge til. Fotballmuseet har fint opplegg hvis det er interessant. Men alt sånt koster jo en god del. Derfor kan det være greit å begrense det til guttene, også fordi det er en del administrasjon hvis de skal kjøres osv. Bowling er også populært, selv om de har gjort det flere ganger før. Freia også, men der tror jeg du er for sent ute allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoppeslott Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Kidkart vil jeg ikke tro er for barnslig for 10-åringer, iallefall ikke om det er gutter. Vi skal dit med vår gutt i år, han blir 9. Og alle gutta gleder seg stort. Vi inviterer alle gutta i klassen. Om du ikke tror det blir for herjete: http://www.hoppeliane.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoppeslott Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Om du ikke tror det blir for herjete: http://www.hoppeliane.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lag taco, lei en film og lag kino i stua etter mat og kake. Guttungen var i en sånn 11-årsbursdag på lørdag, og det var stor suksess. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du kan jo ha noe så enkelt som en film-kveld. Kjøp/lei en bra film. Server f.eks. pizza, kake og godterier til noen utvalgte barn. (Ikke for mange) Har du lyst så kan du også tilby overnatting. Vet ikke om bad taste party er like kult for gutter. Men jentungen her syntes det var kjempekult. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ''så hadde vi kunnet arrangere noe ute i naturen, men det blir for kaldt i nov.. '' Egentlig syns jeg det var en god ide. Er ikke SÅ kaldt i november. Send ut invitasjoner til naturdag, og gi beskjed om gode, varme, vanntette klær. Arranger hinderløype som inkluderer treklatring, linebalansering ++ og avlutt ved en lagd gapahuk hvor ungene kan steke pinnebrød og pølser på åpent bål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dette er gøy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sjekk Oslo Gladiators: http://www.oslogladiators.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 "Laserbursdag", er det Megazone? Jeg tror ikke det trenger å være barnslig med Kidcart selv om aldersgrensa er lav. Det betyr bare at de mestrer det bedre, og det er vel gøy? Det blir fort problemer med høydegrenser hvis aktiviteten er noe de er nesten for unge til. Fotballmuseet har fint opplegg hvis det er interessant. Men alt sånt koster jo en god del. Derfor kan det være greit å begrense det til guttene, også fordi det er en del administrasjon hvis de skal kjøres osv. Bowling er også populært, selv om de har gjort det flere ganger før. Freia også, men der tror jeg du er for sent ute allerede. Kan du utdype det du skriver om Freia? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kan du utdype det du skriver om Freia? http://www.freialand.no/freialand/page?siteid=freialand-prd&locale=nono1&PagecRef=133 Jeg tror jeg leste et sted nylig, at det nå var lang ventetid for barnebursdag der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Sjekk Oslo Gladiators: http://www.oslogladiators.no Takk for tipset.. dette ser jo kult ut.. mannen min har vært på dette tidligere og hadde det kjempegøy.. tror vi kanskje satser på dette... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Om du ikke tror det blir for herjete: http://www.hoppeliane.no/ Nei,, tror de er litt for store for å leie hoppeslott gitt.. men takk for innspill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nedtelling Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 http://www.freialand.no/freialand/page?siteid=freialand-prd&locale=nono1&PagecRef=133 Jeg tror jeg leste et sted nylig, at det nå var lang ventetid for barnebursdag der. Sønnen vår var i en Freia bursdag i fjor.. han syntes det var morsomt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kidkart vil jeg ikke tro er for barnslig for 10-åringer, iallefall ikke om det er gutter. Vi skal dit med vår gutt i år, han blir 9. Og alle gutta gleder seg stort. Vi inviterer alle gutta i klassen. Ja, Kidkart var en god idé, men det er jo litt dyrt, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja, Kidkart var en god idé, men det er jo litt dyrt, da. Ja, det er dyrt. Men vi slår det sammen med en kamerat i klassen hans, så da hjelper det på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 http://www.freialand.no/freialand/page?siteid=freialand-prd&locale=nono1&PagecRef=133 Jeg tror jeg leste et sted nylig, at det nå var lang ventetid for barnebursdag der. Ok, takker. Jeg tror dette blir litt for omfattende for oss nå, det er 1 måned til bursdagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ''Knerten har bursdag i November, hadde han hatt tidligere så hadde vi kunnet arrangere noe ute i naturen, men det blir for kaldt i nov..'' Vil bare si at vi har hatt flere utebursdager på den årstiden, og det har vært stor suksess både for bursdagsbarn, gjester og foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.