fhv pippan Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei ! Leste innleggene her om mensen og begynte å tenke på min nylig 10 år gamle pike. Hun begynner å bli nyskjerrig og jeg tenkte jeg skulle kjøpe en bok vi kunne se på sammen. Er det noen som har noen bøker å anbefale som tar for seg temaet med hva som skjer med kroppen før under og etter første mens? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sukiari Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 helsesøster har bøker=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Snuppa mi hadde fin bok på skolen i fjor (5. klasse). Veldig mye info. I tillegg hadde de timer hos helsesøster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 har nå kjøpt to bøker på haugen bok. Kom i posten etter to dager. "Hva skjer med meg", Susan Meredith og "100% meg". Supre bøker med flotte illustrasjoner og enkelt språk. Alt man trenger å vite om puberteten. Skrevet for barn/ unge. Vår 81/2 åring slukte bøkene, så vi hadde mange diskusjoner rundt kjøkkenbordet i går. 11 åringen har ennå ikke fått sett på bøkene da hun var på farten i hele går. Bøkene kan anbefales på det varmeste for å gi svar på alt som skjer med kroppen når man vokser til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.