jubalong70 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Antageligvis kom det til noen ugunstige bakterier når hun klemte ut verket som var i den lille byllen. Dette ble så kapslet inn, og det ble en skikkelig verkebyll av det. Og som foreldre så er det nå bare slik at vi av og til tar litt gale avgjørelser Don't beat yourself up 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Noen ganger gjør vi foreldre feil. Og det gjør fryktelig vondt etterpå. Men så store barn vil også forstå det om du tar en snakk med henne da du kommer hjem. Si at du ikke klarte å forstå hvor alvorlig dette var. Lykke til med jenta framover:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg lagrer dem ikke, nei. Jeg er avhengig av at søkefunksjonen virker - men det hjelper å ha "verbal hukommelse". Altså å huske formuleringer fra enten overskriften eller innlegget. Den teorien om at man husker bedre via bilder, tankekart el.l., gjelder ikke meg. Imponerende. Jeg gjør forsåvidt det samme når det gjelder mailboksen min. Jeg husker vanvittig mange formuleringer og ord som kan ha vært sagt langt tid tilbake. Som regel finner jeg det jeg leter etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.