Gå til innhold

Verkebyll

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Antageligvis kom det til noen ugunstige bakterier når hun klemte ut verket som var i den lille byllen. Dette ble så kapslet inn, og det ble en skikkelig verkebyll av det.

Og som foreldre så er det nå bare slik at vi av og til tar litt gale avgjørelser ;) Don't beat yourself up :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger gjør vi foreldre feil. Og det gjør fryktelig vondt etterpå. Men så store barn vil også forstå det om du tar en snakk med henne da du kommer hjem. Si at du ikke klarte å forstå hvor alvorlig dette var.

Lykke til med jenta framover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagrer dem ikke, nei.

Jeg er avhengig av at søkefunksjonen virker - men det hjelper å ha "verbal hukommelse". Altså å huske formuleringer fra enten overskriften eller innlegget.

Den teorien om at man husker bedre via bilder, tankekart el.l., gjelder ikke meg.

Imponerende.

Jeg gjør forsåvidt det samme når det gjelder mailboksen min. Jeg husker vanvittig mange formuleringer og ord som kan ha vært sagt langt tid tilbake. Som regel finner jeg det jeg leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...