Gjest ble litt i tvil her Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har en bilstol til baby med bærehåndtak, er det meningen denne skal være fremme ved kjøring eller oppe ved kjøring? Skal man bare ta den frem når man skal løfte den ut av bilen? Håper dere skjønner hva jeg mener med fremme. Altså den står liksom oppe først, men så kan man dra den frem så den står midt foran ungen liksom... Hmmmmmmm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Antar at det er noenlunde samme sete som jeg har. På min er det et trekk som beskytter mot sol som er festet til håndtaket, så stort sett står håndtaket oppe. Når håndtaket skyves tilbake skyves jo også trekket tilbake og blir liggende oppå setet. Kanskje det er en slik uten trekk du har? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Da jeg brukte slik bilstol til babyen min, så hadde jeg kun håndtaket framme når jeg skulle bære stolen. Mens stolen var fastspent i bilen, sto håndtaket i den posisjonen det _ikke_ skal stå i når man skal bære. Var det forståelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det tror jeg ikke har noe å si? Jeg mener i alle fall å huske at da mine var så små ble bærehåndtaket bare tatt bak når ungen skulle ned i eller ut av setet. Tror jeg lot det så oppe i bilen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trådstarter Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Antar at det er noenlunde samme sete som jeg har. På min er det et trekk som beskytter mot sol som er festet til håndtaket, så stort sett står håndtaket oppe. Når håndtaket skyves tilbake skyves jo også trekket tilbake og blir liggende oppå setet. Kanskje det er en slik uten trekk du har? Jeg har sånn med solskjerm/trekk ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har sånn med solskjerm/trekk ja :-) Da spiller det ingen rolle sånn med hensyn til sikkerheten. Nå som minsta har begynt å bli større (hun må snart bytte sete) så har jeg håndtaket bak, for nå vil hun jo følge med mer. Men når de er små så er det mer beskyttende med trekket over dem og dermed håndtaket opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbyPeru Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 På vårt sete skal den stå oppe slik at håndtaket fungerer som veltebøyle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.