Spirello Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er en jungel av bilstoler der ute.. Aner ikke hva vi skal velge. Så på Besafe izi sleep, men den er klumpete og tung, dessuten passer den ikke vogna vi skal ha (teutonia s3) Kommer uansett ikke til å bruke bilstolen i understellet på vogna siden jeg ikke får lagt ned ryggen.. det er det kun izisleep skal kan som jeg forsto det.. Vi skal ha bilstol med base. Til guttungen hadde jeg maxi cosi uten base, men den fkk jeg kjøpt billig av kjørerlærer. Vil helst ikke kjøpe den dyreste man får tak i da.. den må kunne brukes med og uten base (hvis besteforeldrene skal kjøre med babyen). Hjelp sier jeg bare!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24040686 Sånn hadde vi. Akta Graco. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har brukt Maxi Cosi Cabriofix, med base og er fornøyd med den. Den er lett, og kan brukes med og uten base. Vi skal bytte den nå, for nå er minsta 15 mnd og har snart ikke plass i den lenger. Hva med å kjøpe brukt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Har brukt Maxi Cosi Cabriofix, med base og er fornøyd med den. Den er lett, og kan brukes med og uten base. Vi skal bytte den nå, for nå er minsta 15 mnd og har snart ikke plass i den lenger. Hva med å kjøpe brukt? Litt skeptisk til å kjøpe brukt når det gjelder bilsikring.. I hvert fall når det ikke er fra kjente. Sist kjøpte jeg brukt av kjørerlæreren min, for stolte på at stolen ikke hadde skader. Jeg er veldig veldig nlye med bilsikring, og vil helst ha det som er best i test. Nettopp investert i ny stol til sønnen på 5 år også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lotus77 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har brukt Maxi Cosi Cabriofix, med base og er fornøyd med den. Den er lett, og kan brukes med og uten base. Vi skal bytte den nå, for nå er minsta 15 mnd og har snart ikke plass i den lenger. Hva med å kjøpe brukt? Samme som vi har kjøpt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Litt skeptisk til å kjøpe brukt når det gjelder bilsikring.. I hvert fall når det ikke er fra kjente. Sist kjøpte jeg brukt av kjørerlæreren min, for stolte på at stolen ikke hadde skader. Jeg er veldig veldig nlye med bilsikring, og vil helst ha det som er best i test. Nettopp investert i ny stol til sønnen på 5 år også. Jeg er helt enig i at det er litt betenksomt å kjøpe brukt, vi var heldige å fikk kjøpt av en venninne av meg. Da vet man hvordan de er behandlet og at det ikke har vært utsatt for en kollisjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Maxi Cosi Cabriofix er den letteste så vidt jeg vet. Det får også toppkarakterer både i side- og frontkollisjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.