Gjest cøliaker Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Har du diabetes i tillegg? Nei. I så fall hadde jeg vel sagt det for lenge siden. Har vekslet ganske mange innlegg med deg nå. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Interessant. Kan du lage en egen tråd om det? Helst ikke Har ikke så mye tid til å bruke på DOL om dagen, og føler at om jeg virkelig setter i gang dette å må jeg følge det opp. Men planlegger å skrive bachelor om et relatert emne i vår, så kanskje det blir når det nærmer 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Dette ønsker jeg å vite mer om! Har to "ferske" diabetikere i storfamilien. Jeg har beklageligvis veldig liten tid for tiden, og har ikke kapasitet til å skrive så mye om dette. Jeg kan på det varmeste anbefale deg å kjøpe boken "Frisk med lavkarbo" skrevet av dr. Sofie Hexeberg. Der står det lettforklart, og også med noen referanser til videre lesning. 0 Siter
Axcia Skrevet 13. september 2010 Skrevet 13. september 2010 Jeg har beklageligvis veldig liten tid for tiden, og har ikke kapasitet til å skrive så mye om dette. Jeg kan på det varmeste anbefale deg å kjøpe boken "Frisk med lavkarbo" skrevet av dr. Sofie Hexeberg. Der står det lettforklart, og også med noen referanser til videre lesning. Takk! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.