Gjest cøliaker Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har du diabetes i tillegg? Nei. I så fall hadde jeg vel sagt det for lenge siden. Har vekslet ganske mange innlegg med deg nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Interessant. Kan du lage en egen tråd om det? Helst ikke Har ikke så mye tid til å bruke på DOL om dagen, og føler at om jeg virkelig setter i gang dette å må jeg følge det opp. Men planlegger å skrive bachelor om et relatert emne i vår, så kanskje det blir når det nærmer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dette ønsker jeg å vite mer om! Har to "ferske" diabetikere i storfamilien. Jeg har beklageligvis veldig liten tid for tiden, og har ikke kapasitet til å skrive så mye om dette. Jeg kan på det varmeste anbefale deg å kjøpe boken "Frisk med lavkarbo" skrevet av dr. Sofie Hexeberg. Der står det lettforklart, og også med noen referanser til videre lesning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg har beklageligvis veldig liten tid for tiden, og har ikke kapasitet til å skrive så mye om dette. Jeg kan på det varmeste anbefale deg å kjøpe boken "Frisk med lavkarbo" skrevet av dr. Sofie Hexeberg. Der står det lettforklart, og også med noen referanser til videre lesning. Takk! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.