Persille1365381127 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ja, vi må ikke tro på barna. Det var da voldsomt til svartmaling?? Det eneste jeg skriver er at vi ikke VET hvordan det ble sagt, det er annenhåndsinformasjon (uansett om det er barn eller voksen), og vi tolker ting forskjellig. Slik jeg leser dette hørtes det ikke ille ut. Du er i din fulle rett til å mene noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Det var da voldsomt til svartmaling?? Det eneste jeg skriver er at vi ikke VET hvordan det ble sagt, det er annenhåndsinformasjon (uansett om det er barn eller voksen), og vi tolker ting forskjellig. Slik jeg leser dette hørtes det ikke ille ut. Du er i din fulle rett til å mene noe annet. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.