Gå til innhold

Hva feiler kneet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest auuuuuuuuuuuua

Er det normalt eller?

Hvis jeg kryper på gulvet og treffer et bestemt punkt på ene kneet mitt gjør det kjempevondt, kjennes ut som en beinsplint eller stein inne i kneet...

Er det jeg som treffer kanten av beinet?

Jeg har falt på kneet da jeg var liten, fikk et ganske dypt kutt en gang etter å ha falt på asfalten, men har ikke merket noen plager av det ellers.

Eneste jeg har merket er at jeg av og til en sjelden gang får svikt i knærne når jeg går uten grunn :-) litt komisk, ser ut som jeg plutselig neier....

Hva tror dere det skyldes? Flere som opplever et "VONDT PUNKT" i kneet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/352939-hva-feiler-kneet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Høres ut som en nerve?

Njah vet ikke, det kjennes ut som jeg treffer noe hardt og spisst inne i kneet... nesten så jeg tror det er en beinsplint eller en småstein som sitter igjen fra tidligere skade.

moren min er bekymret og sier dette er da ikke normalt og burde få d sjekket hos lege, men jeg er jo ikke plaget med det uten at jeg går på knærne, noe jeg sjeldent gjør... har ikke så veldig lyst til å operere :)

Njah vet ikke, det kjennes ut som jeg treffer noe hardt og spisst inne i kneet... nesten så jeg tror det er en beinsplint eller en småstein som sitter igjen fra tidligere skade.

moren min er bekymret og sier dette er da ikke normalt og burde få d sjekket hos lege, men jeg er jo ikke plaget med det uten at jeg går på knærne, noe jeg sjeldent gjør... har ikke så veldig lyst til å operere :)

Jeg tror ikke du trenger å løpe til legen :)

Sikkert bare kombinasjonen av å "treffe" beinet og få en nerve i klem.

Gjest trådstarter

Jeg tror ikke du trenger å løpe til legen :)

Sikkert bare kombinasjonen av å "treffe" beinet og få en nerve i klem.

Sikkert...

men er det normalt da? Andre som opplever det?

Kanskje har jeg bare en spiss beinende som treffer gulvet og nerven da? Hmmm

Sikkert...

men er det normalt da? Andre som opplever det?

Kanskje har jeg bare en spiss beinende som treffer gulvet og nerven da? Hmmm

Du klemmer vel nerven, ja. Mellom gulvet og benet.

Uansett - jeg tror ikke vi skal tenke så alt for mye på slikt som dette. Med mindre det hindrer deg i hverdagen, så er det nok best om man ikke fokuserer og spekulerer :)

Annonse

Gjest trådstarter

Du klemmer vel nerven, ja. Mellom gulvet og benet.

Uansett - jeg tror ikke vi skal tenke så alt for mye på slikt som dette. Med mindre det hindrer deg i hverdagen, så er det nok best om man ikke fokuserer og spekulerer :)

Ja, jeg får prøve å gå litt mindre på knærne ;-)

• 5 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...