Gå til innhold

Boller til foreldremøte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer helt sikkert med vaffel også.

Eller som andre sier kjeks eller frukt. Hvorfor i allverden skal det forresten absolutt være boller? Nei server noe annet du. Det viktigste er tross alt at folk får tilbud om noe å bite i.

''Hvorfor i allverden skal det forresten absolutt være boller? ''

Ja, det lurer jeg på også. Hvis det først skal være noe som ikke er ferdig fra butikken, så er det mye enklere å bake en langpannekake (gjerne fra pose!) enn å nstyre med boller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble du spurt først i dag om å bake boller til i kveld? Det hadde ikke jeg fiksa.... Hvorfor kan ikke flere bake? Hvorfor kan ikke noen andre ta med kaffi? Jeg syns dette hørtes veldig merkelig ut.

Skrevet

Kan du ikke ta med deg en diger helvetes hestegummikuk i stedet? Du deiser den i bordet og sier : "her kjerringer - her kan dere ta for dere". Så går du hjem igjen.

hahahahahaha!!

Gjest Oppdiktet ?
Skrevet

Synest dette nesten virker som et oppdiktet innlegg.

Skrevet

Enig!

Og til dette med prestasjonsnivå: Første gangeen jeg var med på å arrangere juletrefesten i barnehagen, sørget jeg for en liten endring i opplegget mht kaker: Tidligere hengte man opp lister med spørsmål om "hvem kan bake kake", mens i min tid ble dette endret til "hvem kan bake eller kjøpe kake"! :-)

Dermed utvidet kretsen med potensielle kakeleverandører seg betraktelig.

Noen ganger skal det lite til....

På juletrefest må det jo være servering, men på foreldremøte synes jeg det holder lenge med noe "symbolsk". De fleste har spist middag relativt nylig, og det viktigste er at man har en kopp å holde i - gjerne også tilbud om noe småtteri, men det er ikke nødvendig. På de foreldremøtene jeg har vært, har det gått lite av det.

Jeg husker første foreldremøte på vgs - for første gang var det ikke noe "ta med"-krav av noe slag, verken for gutte- eller jenteforeldrene. I kantina sto det drikke, frukt og litt godteri som man bare kunne forsyne seg med - herlig!

Skrevet

For et system!!!

I barnehagen vår stiller barnehagen med kaffe og te, og har gjerne kjøpt inn noen enkle kjeks el.l. til foreldremøtene.

På skolen bytter jente- og gutteforeldrene på å ha med noe å drikke og noe å spise. Alle tar med sin egen kopp.

Det å spise varierer fra de nydeligste hjemmebakte kakene, til en enkel kjøpt kjekspakke. Og mange glemmer alt sammen...

Foreslå en ny måte å organisere bevertningen på som din dugnadsinnsats :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...