Gå til innhold

Laserlyspenn?

laban

Anbefalte innlegg

En kompis av junior fyller 11 år og ønsker seg visstnok en slags laserlykt. Ordet "laserpenn" ble også brukt, men jeg fikk inntrykk av at den først og fremst var til å lyse med.

Vi snakker ikke om noen dyr, avansert sak - det er ikke noen "ordentlig" laserpenn.

Er det noen som vet hva dette kan være? Jeg MÅ ikke kjøpe det, men jeg ble jo litt nysgjerrig.

Jeg vet at jeg kan spørre i butikker, men jeg har veldig kort tid på meg til å fikse dette. Så jeg trenger bare konkrete tips. Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lasertull

Sønnen min som er like gml hadde en sånn penn. Han skulle lyse på stjernene, men den ble brukt til alt mulig annet. Bl annet lyste han inn til folk om kveldene slik at han skapte frykt. Noen av pennene kan være farlig for øynene, så vær sikker på at du ikke kjøper av det slaget. Har også hørt at det kan bli skikkelig spetakkel om en lyser mot fly.

Penna til sønnen har vandret til de evige jaktmarkeder. Den skapte bare problemer, så vi tok den fra han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en pode i min 6.klasse som hadde en slik penn i dag. Så ut som en vanlig penn (og var vel også det) men med laser som tilleggsfunksjon. Vet ikke hvor det kjøpes nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen min som er like gml hadde en sånn penn. Han skulle lyse på stjernene, men den ble brukt til alt mulig annet. Bl annet lyste han inn til folk om kveldene slik at han skapte frykt. Noen av pennene kan være farlig for øynene, så vær sikker på at du ikke kjøper av det slaget. Har også hørt at det kan bli skikkelig spetakkel om en lyser mot fly.

Penna til sønnen har vandret til de evige jaktmarkeder. Den skapte bare problemer, så vi tok den fra han.

Jeg kommer til å holde meg til produkter i en prisklasse som garantert ikke vil skape problemer for flytrafikken.

Men takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva skal han bruke den til?

Hos oss har det vært mye bråk ang disse, de har lyst inn hos naboer som har blitt redde og trodd det var lasersikte på et våpen osv.

Så jeg ville ikke vært den som ga det til et barn, med mindre han ofte har store PowerPoint-presentasjoner, og trenger den til noe annet enn å erte folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har det vært mye bråk ang disse, de har lyst inn hos naboer som har blitt redde og trodd det var lasersikte på et våpen osv.

Så jeg ville ikke vært den som ga det til et barn, med mindre han ofte har store PowerPoint-presentasjoner, og trenger den til noe annet enn å erte folk.

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe som ikke er ment som en leke og ingenting annet. Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, akkurat... Bortsett fra at jeg ikke hadde noen dårlig samvittighet for at pus aldri fikk fanget byttet sitt, min sedate innekatt hadde hadde nok godt av mosjonen...

Høydepunktet var da vi lot det røde lyspunktet 'løpe' over sofaen og slapp knappen da vi kom til kanten, så det for pus så ut som den forsvant under sofaen... Gjett hvem som stakk under for å lete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvofordetda?

Hva skal han med en slik??

De kan være svært skadelige for øynene om barna lyser inn i øynene til andre.

Hvorfor kjøper folk slik til små barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal han med en slik??

De kan være svært skadelige for øynene om barna lyser inn i øynene til andre.

Hvorfor kjøper folk slik til små barn?

Jeg tror folk misforsto litt. Jeg fant ut at dette dreide seg om en dings de selger på Teknisk Museum (som er like ved der vi og fødselsdagsbarnet bor, derfor er det mange som har effekter fra museumsbutikken i vårt nabolag). Dette er verken noe våpen eller noe som forstyrrer flytrafikken eller politiet. Mer helsefarlig enn en vanlig lykt er den heller ikke, hvis den brukes med vett.

Dette er ikke bitte små barn, det gjaldt en 11-åring.

Nå er bursdagen over, og vi endte opp med en sånn nøkkelring med lys som ble foreslått av noen andre i tråden. Dessuten fikk han litt kontanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...