laban Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 En kompis av junior fyller 11 år og ønsker seg visstnok en slags laserlykt. Ordet "laserpenn" ble også brukt, men jeg fikk inntrykk av at den først og fremst var til å lyse med. Vi snakker ikke om noen dyr, avansert sak - det er ikke noen "ordentlig" laserpenn. Er det noen som vet hva dette kan være? Jeg MÅ ikke kjøpe det, men jeg ble jo litt nysgjerrig. Jeg vet at jeg kan spørre i butikker, men jeg har veldig kort tid på meg til å fikse dette. Så jeg trenger bare konkrete tips. Takker på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Vet ikke om du finner noen som er billige nok. http://shopping.kelkoo.no/ssc-110201-laserpenn.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Dersom det er en rimelig laserpenn du er ute etter så kan det kjøpes på lekebutikk som regel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tror jeg hadde satset på Clas Ohlsson. De har ofte slike ting til en rimelig penge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lasertull Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Sønnen min som er like gml hadde en sånn penn. Han skulle lyse på stjernene, men den ble brukt til alt mulig annet. Bl annet lyste han inn til folk om kveldene slik at han skapte frykt. Noen av pennene kan være farlig for øynene, så vær sikker på at du ikke kjøper av det slaget. Har også hørt at det kan bli skikkelig spetakkel om en lyser mot fly. Penna til sønnen har vandret til de evige jaktmarkeder. Den skapte bare problemer, så vi tok den fra han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg så en pode i min 6.klasse som hadde en slik penn i dag. Så ut som en vanlig penn (og var vel også det) men med laser som tilleggsfunksjon. Vet ikke hvor det kjøpes nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Sønnen min som er like gml hadde en sånn penn. Han skulle lyse på stjernene, men den ble brukt til alt mulig annet. Bl annet lyste han inn til folk om kveldene slik at han skapte frykt. Noen av pennene kan være farlig for øynene, så vær sikker på at du ikke kjøper av det slaget. Har også hørt at det kan bli skikkelig spetakkel om en lyser mot fly. Penna til sønnen har vandret til de evige jaktmarkeder. Den skapte bare problemer, så vi tok den fra han. Jeg kommer til å holde meg til produkter i en prisklasse som garantert ikke vil skape problemer for flytrafikken. Men takk for tipset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hva skal han bruke den til? Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hos oss har det vært mye bråk ang disse, de har lyst inn hos naboer som har blitt redde og trodd det var lasersikte på et våpen osv. Så jeg ville ikke vært den som ga det til et barn, med mindre han ofte har store PowerPoint-presentasjoner, og trenger den til noe annet enn å erte folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Hos oss har det vært mye bråk ang disse, de har lyst inn hos naboer som har blitt redde og trodd det var lasersikte på et våpen osv. Så jeg ville ikke vært den som ga det til et barn, med mindre han ofte har store PowerPoint-presentasjoner, og trenger den til noe annet enn å erte folk. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe som ikke er ment som en leke og ingenting annet. Takk for tipset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noe sånt? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135875662 Vi hadde noe tilsvarende, helt utrolig morsomt å leke med katten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Noe sånt? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135875662 Vi hadde noe tilsvarende, helt utrolig morsomt å leke med katten... Tror nok det er mer snakk om noe sånt, enn noe som generer flytrafikken, ja. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg kommer til å holde meg til produkter i en prisklasse som garantert ikke vil skape problemer for flytrafikken. Men takk for tipset. *humre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tror Biltema har slike til ca 70 kroner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sørøst Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Noe sånt? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=135875662 Vi hadde noe tilsvarende, helt utrolig morsomt å leke med katten... http://www.petsugar.com/Cool-Cruel-Cat-vs-Laser-Pointer-3322143 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 http://www.petsugar.com/Cool-Cruel-Cat-vs-Laser-Pointer-3322143 Hehe, akkurat... Bortsett fra at jeg ikke hadde noen dårlig samvittighet for at pus aldri fikk fanget byttet sitt, min sedate innekatt hadde hadde nok godt av mosjonen... Høydepunktet var da vi lot det røde lyspunktet 'løpe' over sofaen og slapp knappen da vi kom til kanten, så det for pus så ut som den forsvant under sofaen... Gjett hvem som stakk under for å lete 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvofordetda? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hva skal han med en slik?? De kan være svært skadelige for øynene om barna lyser inn i øynene til andre. Hvorfor kjøper folk slik til små barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Hva skal han med en slik?? De kan være svært skadelige for øynene om barna lyser inn i øynene til andre. Hvorfor kjøper folk slik til små barn? Jeg tror folk misforsto litt. Jeg fant ut at dette dreide seg om en dings de selger på Teknisk Museum (som er like ved der vi og fødselsdagsbarnet bor, derfor er det mange som har effekter fra museumsbutikken i vårt nabolag). Dette er verken noe våpen eller noe som forstyrrer flytrafikken eller politiet. Mer helsefarlig enn en vanlig lykt er den heller ikke, hvis den brukes med vett. Dette er ikke bitte små barn, det gjaldt en 11-åring. Nå er bursdagen over, og vi endte opp med en sånn nøkkelring med lys som ble foreslått av noen andre i tråden. Dessuten fikk han litt kontanter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.