Gå til innhold

"pisslei" Hva er normalt?

Anbefalte innlegg

Gjest Huldra-puldra

Jeg har begynt på et kurs og legger nå merke til at jeg går veldig ofte på do. 1-2 ganger i timen. Drikker et par kopper kaffe for dag og noe brus + vann... Men likevel? Er det normalt å gå så mye på do? Er normale mengder. Føler noe trykk i blæra på en måte... Småvondt. Har hatt urinveisinfeksjon før, men da skrek jeg av smerter, satt omtrent på doskåla og pisset blod. Ellers føler jeg meg ikke tørst...

Men er så lei av å springe på do hele tiden. Noen som vet hva det kan skyldes? Da jeg jobbet i høst gikke jeg bare på do en gang i løpet av en arbeidsdag. ...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353016-pisslei-hva-er-normalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Huldra-puldra

Jeg går på do 1-2 ganger i løpet av en arbeidsdag (7-8 timer) - så 1-2 ganger i timen var veldig mye ja.

Synes du skulle sjekke deg for urinveisinfeksjon selv om det ikke er så vondt som tidligere.

Men så er det helg... Er vel ikke en sak for legevakta da. Sukk... Nå er det nøyaktig en halv time siden jeg var på do, og nå må jeg igjen. Begynt å registrere nå ... He he

Annonse

Gjest Huldra-puldra

Gravid?

Vært på do tre ganger nå siden jeg skrev dette innlegget :-/ Å drukket 2 dl melsk siden kl. 13.00. Om jeg er gravid må det være med engelen Gabriell. Kan vel ikke gjøre så mye annet enn å se det ann. Om det er urinveisinfeksjon blir det vel verre og tydligere i løpet av helgen?

Vært på do tre ganger nå siden jeg skrev dette innlegget :-/ Å drukket 2 dl melsk siden kl. 13.00. Om jeg er gravid må det være med engelen Gabriell. Kan vel ikke gjøre så mye annet enn å se det ann. Om det er urinveisinfeksjon blir det vel verre og tydligere i løpet av helgen?

Drikk tranebærjuice og masse appelsinjuice, gjør urinen sur så kanskje du får tisset ut evnt basselusker i løpet av helgen. Er du ikke bedre over helgen søker du lege.

Får du smerter i ryggen og evnt feber(nyrebekkenbetennelse) søker du legevakt før den tid.

Bedriftslegen sjekket min urinprøve en gang, og mente jeg hadde urinveisinfeksjon. Jeg hadde verken vondt i magen eller andre plager. Drakk mye jus, og prøven var fin ved ny sjekk uken etter.

Gjest Huldra-puldra

Høres ut som det kan være en urinveisinfeksjon. Jeg har i alle fall nøyaktig slike symptomer når jeg har det (ikke kjempevondt),

Min mor har diabetes, men hun er kraftig overvektig. Jeg selv er nærmere tynn og spiser lite godteri. Jeg føler meg heller ikke spesiellt tørst. Om det er urinveisinfeksjon, kan det gå over av seg selv da? De gangene jeg har hatt det, så har det vært jævlig vondt. Hatt problemer med å gå oppreist...

Min mor har diabetes, men hun er kraftig overvektig. Jeg selv er nærmere tynn og spiser lite godteri. Jeg føler meg heller ikke spesiellt tørst. Om det er urinveisinfeksjon, kan det gå over av seg selv da? De gangene jeg har hatt det, så har det vært jævlig vondt. Hatt problemer med å gå oppreist...

Du kan forsøke med å ta Tranebær-piller. Fås kjøpt på helsekost. Dette kan faktisk helbrede urinveisinfeksjon i startfasen. Jeg drikker daglig en kopp grønn te m.Tranebær (god te!) for å forebygge u.v.i., etter jeg fikk kjennskap til dette. Det hjelper!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...