Gå til innhold

armbrudd

Gjest bruddmor

Anbefalte innlegg

jente 7år, brakk venstre arm 10 dager siden. Første kontroll i dag. Bilder viser 30 grader vinkel i brudd. Første lege vil legge inn til oprasjon. Ny lege avbestiller operasjon(ikke barnelege ikke kirug). Hun sier det nok vokser seg bra!? Men at det nok skulle vært operert første gang. Jeg må legge til at bruddet ikke var så "galt" ut den gang. Sitter igjen med en dårlig følelse i magen, kan dere kanskje hjelpe å roe oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det er jo litt påtagelig at spesialister sier noe annet enn ikke-spesialister. Man vil jo for all del unngå at et barn får en ødelagt arm! Jeg ville igjen bedt om at spesialist i ortopedi-kirurig tok en titt på datteren din sin situasjon. Evt, dratt et privat sted for second opinion om dere føler dere desperate.

Det er jo mulig at legen kunne se at bruddet gror så godt at det viser seg at operasjon ikke trenges, men jeg kan ikke se noe galt i at en spesialist kikket på rtg en gang til. Det var kanskje en radiolog som så på bildene, og de pleier jo å skjønne det de ser iom at dette er en medisinsk spesialisering i røntgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...