Gjest mamma til 10 åring Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvilke sko skal din 10 åring ha i vinter? Er så i tvil, han er jo imellom lek og ikke lek. For små og lave sko fører til sny i skoene, men for store er jo uhåndterlig og klumpete.. Gode erfaringer anyone?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 De to vi går siste årene har min nå 12-åring hatt Dock boots og et par gore tex vinterstøvler, dette har fungert godt for ham. Regner med at vi går for det i år også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jentene min som i vinter blir 11 og 10 brukte Dock boots i fjor, og vi går for det i år også. I tillegg hadde de et par pene støvletter til når de skulle være litt finere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sønnen min vekslet mellom cherrox og halvhøye gore tex-vintersko forrige vinter, da han var 10 år. Temperatur og føre varierer veldig i løpet av en vinter her vi bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.