Gjest apelsin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan det siste innlegget komme tilbake på denne siden? Jeg skulle ikke ha det slettet for det var informasjon til andre som har barn med bokstavdiagnose. Kan dere få det tilbake fort? Hva er vits i at jeg spør når dere sletter spørsmålene mine etterhvert? Meningen er jo å få svar av andre og at bokstavbarnforumet skal bli brukt for hvis ikke kan dere jo legge ned bokstavbarn for det er veldig lite aktivitet her nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan Webmaster svare meg eller N.H.D? Jeg skulle ikke ha det siste innlegget slettet. Med det har dere missforstått. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Innlegget ditt ble slettet fordi du nettopp har fremmet de samme synspunktene i en annen tråd. Vi ønsker ikke at du sier det samme mange ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Innlegget ditt ble slettet fordi du nettopp har fremmet de samme synspunktene i en annen tråd. Vi ønsker ikke at du sier det samme mange ganger. Er det nok med en gang da? Hvis det er nok, da forstår jeg hvorfor dere fjerner innlegg som er de samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.