Gå til innhold

One-piece

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg må visst svelge en diger kamel...

9-åringen har spurt om å få one-piece i sikkert et halvt år, og jeg har sagt nei. Synes de er grusomme og at ungene ser ut som opplåste teletubbier i disse forvokste sparkedressene. I tillegg må det da være et utrolig upraktisk plagg - posete, klumpete, stort og heldekkende, som det er. 9-åringen pleier som regel å få flekker på enten genser eller bukse i løpet av en time eller to - her er en jo garantert å få flekker slik at plagget må vaskes kjappere enn andre.... :-(

Vel - min kjære mann har i et svakt øyeblikk lovet at vi voksne skal "snakke om at hun kanskje skal få one-piece hvos hun betaler deler av den med egne penger". Snakk om å snurre pappaen sin rundt lilefingeren og sette mammaen i klemme....

Pappaen mener jeg er altfor streng og kjip ift dette, at dette er en sak som jeg ikke burde ri mine prinsipper på, og at det betyr mye for jenta vår å få det....

Vel - jeg har visst ikke mye jeg skulle ha sagt her.

Er det noen av dere som har noe som helst positivt å si om disse dressene? Jeg ser bare de negative. Nabojenta kom med sin første one-piece i går og var så stolt, og jenta mi beundret den storøyd. Jeg klarte å la være å kommentere den, for jeg klarer bare ikke å si at den er fin.

Det er mest wow-dresser jenta mi har sett på. Er det noen som er bedre enn andre, eller er det hipp som happ? 500 kr for det grufulle plagget synes jeg forsåvidt er mer enn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

10

• meg__123!

6

• ShitDiddelyDo

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Det er mange av disse dressene som kun koster 299 kr for barn. Tror Obs og Sparkjøp har disse, Sikkert flere også. Jeg har Onepiece selv, og den er knall å slappe av i sofaen med. Tror jeg hadde gjort en avtale med ungen også om at den kun brukes innendørs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange av disse dressene som kun koster 299 kr for barn. Tror Obs og Sparkjøp har disse, Sikkert flere også. Jeg har Onepiece selv, og den er knall å slappe av i sofaen med. Tror jeg hadde gjort en avtale med ungen også om at den kun brukes innendørs :P

Noe av poenget hennes er nok å ha den på skolen, og "være med i gjengen".... så et innendørs-påbud tror jeg ikke ville være særlig populært.

Men godt å høre at de er komfortable da. Skal sjekke Spar-kjøp sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onepiece er herlig å ha på :) Skikkelig koseplagg!

Mine to yngste (6 og 10) elsker sine onepiecedresser og synes de er gode fordi de ikke strammer noe sted og det kjennes som "man ikke har klær på" :)

Det er igrunnen flott med onepiece for den går man ikke i for å se sexy ut (ungjenter på 12-13 år..).

Løp og kjøp!! På tide ungen får en slik dress, og nå får man dem overalt til priser fra 300 og oppover.... Jeg har fortsatt varige mèn fordi jeg aldri fikk Millet dunjakke, så jeg er oppriktig bekymra for datra di ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke dette er noe å lage noe problem av jeg.

Plagget er behagelig, det er lunt og varmt, det koster ikke allverden.

Eneste problemet er at du ikke liker det. Spiller det noen rolle?

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onepiece er herlig å ha på :) Skikkelig koseplagg!

Mine to yngste (6 og 10) elsker sine onepiecedresser og synes de er gode fordi de ikke strammer noe sted og det kjennes som "man ikke har klær på" :)

Det er igrunnen flott med onepiece for den går man ikke i for å se sexy ut (ungjenter på 12-13 år..).

Løp og kjøp!! På tide ungen får en slik dress, og nå får man dem overalt til priser fra 300 og oppover.... Jeg har fortsatt varige mèn fordi jeg aldri fikk Millet dunjakke, så jeg er oppriktig bekymra for datra di ;-P

Hm....

Jeg fikk ikke hoppeball og ikke sånn elektronisk spill som var så populært da vi gikk i 5. klasse... - har fremdeles varige men av det :-(

Men hvor får du kjøpt dem til 300?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke dette er noe å lage noe problem av jeg.

Plagget er behagelig, det er lunt og varmt, det koster ikke allverden.

;)

''Plagget er behagelig, det er lunt og varmt, det koster ikke allverden.

;)

''

Kremt. Ser at dette egentlig dreier seg om min smak og mitt prinsipp...

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....

Jeg fikk ikke hoppeball og ikke sånn elektronisk spill som var så populært da vi gikk i 5. klasse... - har fremdeles varige men av det :-(

Men hvor får du kjøpt dem til 300?

;-)

Min egen (deler den med datra på 13 ;-)) kjøpte jeg på Vero Moda til 250 kroner (tilbud). Jeg har sett dem på OBS til rundt 300 tror jeg... Bare å ta en runde rundt i kjedebutikkene, så ser du dem "overalt". De er ikke like populære nå som før ferien, så prisene settes ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skli ut av temaet, men får man kjøpt sånne i store størrelser? De ser da virkelig behagelige ut, og ville helt klart stått til tøfla mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skli ut av temaet, men får man kjøpt sånne i store størrelser? De ser da virkelig behagelige ut, og ville helt klart stått til tøfla mine.

Jada, de fins til voksne. jeg har til og med sett en voksen dame som gikk i knallgul one-piece på kino. Hun så mildt sagt ut som en forvokst påskekylling. Tror hun må ha passert speilet med lukkede øyne. Men sikkert behagelig plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, de fins til voksne. jeg har til og med sett en voksen dame som gikk i knallgul one-piece på kino. Hun så mildt sagt ut som en forvokst påskekylling. Tror hun må ha passert speilet med lukkede øyne. Men sikkert behagelig plagg.

Hehe, grensen for meg ville gått lenge før jeg gikk utafor døra i noe sånt.

Men jeg går alltid i slitne joggebukser og en sliten genser inne, så den saken der ser ikke verst ut i det hele tatt om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

One piece er på moten og vi som er "gamle" foreldre har ikke peiling. Har du glemt at du har vært kalv??

Jeg holder med pappaen her, klart hun må få one-piece!

Det spiller INGEN rolle om du syns det er stygt eller fint skjønner du, det er på mote, og du er skikkelig gammeldags.

Jeg kunne godt tenkt meg en slik dress, til innebruk. Det må da være et herlig og befriende plagg å ha på seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde sikkert et fortreffelig opphold på kinoen! hjelpes så behagelig det må være å ha på seg one-piece!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

One-Piece er et herlig plagg...jeg kunne bodd i min.....

Jeg skjønner godt at datteren din ønsker seg en slik. Og hvorfor ikke? Den er da mye bedre enn korte topper og bar mage som var populært for en tid siden. Varm og god er den også. Nei, løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg går alltid i slitne joggebukser og en sliten genser inne, så den saken der ser ikke verst ut i det hele tatt om vinteren.

Kjøp deg en one-piece til innebruk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tenkt tanken på å kjøpe selv, for å ha om jeg skulle bli syk. One-piecen må være ypperlig sammen med kakao og et varmt pledd på sofaen. Og når jeg er syk, unngår jeg uansett å se meg i speilet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...