Gå til innhold

One-piece

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Overveier å kjøpe en selv, til hyttebruk. Når vi kommer opp der i vinterferien, og det ikke har vært fyret der siden oktober, er det kaldere inne enn ute. Ullundertøy under, og onepiece over + tykke filttøfler, så holder man varmen til det begynner å bli sånn passe husvarmt.

Høres helt supert ut!!! kjøp deg en :-) Jeg har ingen hytte, så jeg står over ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• trollemor;o)

10

• meg__123!

6

• ShitDiddelyDo

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

jeg skjønner det hvis de ønsker seg absolutt alt, men det var ikke det jeg siktet til.. Kan bare ikke huske fra min barndom at jeg måtte betale noe av klær jeg ønsket meg selv...

Om jeg ville ha dyre klær, måtte jeg betale enten alt eller deler av det det kostet. (I tenårene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ville ha dyre klær, måtte jeg betale enten alt eller deler av det det kostet. (I tenårene)

tenårene er en ting, men om man er ni år tenkte jeg på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenårene er en ting, men om man er ni år tenkte jeg på..

Og denne niåringen i denne tråden ønsket seg noe som foreldrene egentlig syns var både totalt unødvendig og stygt. At de likevel gir etter og lar niåringen få plagget mot at hun betaler deler av summen selv ser jeg slett ikke noe galt i. Også niåringer har godt av å lære seg om pengers verdi, prioriteringer og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne niåringen i denne tråden ønsket seg noe som foreldrene egentlig syns var både totalt unødvendig og stygt. At de likevel gir etter og lar niåringen få plagget mot at hun betaler deler av summen selv ser jeg slett ikke noe galt i. Også niåringer har godt av å lære seg om pengers verdi, prioriteringer og slikt.

jaja, hver sin mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...