trollemor;o) Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Overveier å kjøpe en selv, til hyttebruk. Når vi kommer opp der i vinterferien, og det ikke har vært fyret der siden oktober, er det kaldere inne enn ute. Ullundertøy under, og onepiece over + tykke filttøfler, så holder man varmen til det begynner å bli sånn passe husvarmt. Høres helt supert ut!!! kjøp deg en :-) Jeg har ingen hytte, så jeg står over ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 jeg skjønner det hvis de ønsker seg absolutt alt, men det var ikke det jeg siktet til.. Kan bare ikke huske fra min barndom at jeg måtte betale noe av klær jeg ønsket meg selv... Om jeg ville ha dyre klær, måtte jeg betale enten alt eller deler av det det kostet. (I tenårene) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Om jeg ville ha dyre klær, måtte jeg betale enten alt eller deler av det det kostet. (I tenårene) tenårene er en ting, men om man er ni år tenkte jeg på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 tenårene er en ting, men om man er ni år tenkte jeg på.. Og denne niåringen i denne tråden ønsket seg noe som foreldrene egentlig syns var både totalt unødvendig og stygt. At de likevel gir etter og lar niåringen få plagget mot at hun betaler deler av summen selv ser jeg slett ikke noe galt i. Også niåringer har godt av å lære seg om pengers verdi, prioriteringer og slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg__123! Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Og denne niåringen i denne tråden ønsket seg noe som foreldrene egentlig syns var både totalt unødvendig og stygt. At de likevel gir etter og lar niåringen få plagget mot at hun betaler deler av summen selv ser jeg slett ikke noe galt i. Også niåringer har godt av å lære seg om pengers verdi, prioriteringer og slikt. jaja, hver sin mening... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.