Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg hadde ikke invitert eller tatt initiativ til å møtes noe mer, etter et slikt besøk. Nei, jeg gjør nok ikke det jeg heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skjønner at det var godt å få lufta dette, ja!!! Jeg hadde reagert på NØYAKTIG samme måte som du! Makan til frekkhet! Fysjameg! Har fått det litt på avstand, og det er vel mer opplevelsen av å bli utnyttet som sitter igjen. Tror nok ikke jeg/vi kommer til å ta så mange flere initiativ til videre kontakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Dette hørtes veldig merkelig ut....! nesten slik at jeg har vansker med å tro at noen kan oppføre seg på den måten. Det kan jeg såvisst være enig i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ja, det er spesielt. Selv har jeg opplevd det samme, bare andre veien - etter noen års adskillelse var VI familien som kom på besøk, og erfarte at familien vi besøkte helst holdt seg for seg selv, på en måte, forsvant til andre rom uten å si noe og vi måtte til å lete dem opp for å få vært sammen med dem. Slik fortsatte det i to døgn. Det har ikke blitt at vi har besøkt dem flere ganger .. Oj, det høres bra sært ut, ja. Jeg forstår ikke helt hvorfor det kan bli slik, jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Enig i at dette var litt underlig oppførsel, men hvorfor skriver du om hendelsen på et offentlig forum? Det er jo veldig detaljert, og om en av dem er på dol vil de lett kjenne seg igjen. Det finnes alltid to sider av en sak, jeg ville heller tatt det opp med dem enn å skrive om det her... De er definitivt ikke her inne, men utover det har du sikkert rett i at man ikke burde skrive slikt i et offentlig rom. Jeg beklager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvis en av dem er på DOL, så slipper du sansynligvis å ha noe mer med dem å gjøre. De er definitivt ikke her. Ikke vet jeg om jeg vil ha noe mer med dem å gjøre heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Disse hadde jeg holdt meg langt unna i fremtiden. Hørtes ikke ut som et koselig besøk. Nei, det ble veldig spesielt, og jeg/vi kommer nok ikke til å jobbe hardt for å holde kontakten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg synes dette var en merkelig og uhøflig måte å oppføre seg på... Slike gjester hadde nok ikke blitt invitert til meg flere ganger, nei.. Høres ut som ungene styrer litt for mye i den familien. Vet ikke om det er så ille til vanlig, eller om foreldrene overkompenserte litt ekstra hos dere fordi ungene deres befant seg i et "fremmed miljø" og ikke hadde sine egne venner og leker tilgjengelig. Kanskje ungene deres blir helt pyton å ha med å gjøre når de ikke blir underholdt? Så de turte kanskje ikke noe annet enn å gi dem full oppmerksomhet? Men selv om man ser bort fra at de var så opptatt av barna, så synes jeg også det var betenkelig at de var så lite hjelpsomme når det gjaldt måltider og forberedelser. Jeg synes det er vanlig folkeskikk å tilby hjelp med matlaging og rydding når man er overnattingsgjest hos venner. Jeg skjønner godt at du følte deg som en hotellvertinne sånn som de oppførte seg... Sannelig om jeg vet hvorfor det ble slik, jeg vet bare at vi ikke akkurat hadde noen stor glede av helgebesøket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett vennepar mindre...? Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg forsto at lunsjen ikke var det viktigste, men jeg tenkte på at akkurat den ville det i hvert fall være lett å gi beskjed om. Så kunne dere også spist, og den dårlige starten hadde vært unngått. At de ikke melder fra om en slik endring i planene, får meg til å tro at de har mangelfulle kommunikasjonsevner og / eller er totalt oppslukt av seg og sitt. Neimen om jeg vet, det ble bare veldig merkelig hele opplegget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Enig i at dette var litt underlig oppførsel, men hvorfor skriver du om hendelsen på et offentlig forum? Det er jo veldig detaljert, og om en av dem er på dol vil de lett kjenne seg igjen. Det finnes alltid to sider av en sak, jeg ville heller tatt det opp med dem enn å skrive om det her... Himmel...DOL er da full av historier fra virkeligheten. uten disse historiene kan vi bare legge ned DOL. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 De er definitivt ikke her inne, men utover det har du sikkert rett i at man ikke burde skrive slikt i et offentlig rom. Jeg beklager. klart du kan skrive om det her inne! hva skal vi ellers med DOL? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.