Gjest Flere fedre som sliter her Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 For over 1 år siden, økte jeg samværet med barnet vårt til 6 netter av 14 netter. Jeg har aldri fått dette bekreftet i brev, men samværet har fungert godt slik. Nå ber jeg mor om å skrive under en bekreftelse på at samværet er som dette, men hun nekter.. Familiekontoret sier de ikke husker hva vi ble enige om der, og har ikke skrevet det ned.. Ergo, jeg fikk beskjed om at de ikke kan hjelpe. Jeg har vært slapp, og skulle bedt om dette med en gang, men jeg trodde ikke ting skulle bli vanskelig som dette Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Du føre bare en liste over dagene/nettene barnet er hos deg, og så sender du med denne som dokumentasjon i stedet for brevet du nevner. Jeg tror mor da må "bevise" at dette ikke er tilfelle dersom hun bestrider det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.