Gå til innhold

Ballettsko str 35-36

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Minstejenta har fått sin drøm oppfylt, og har begynt på ballett :-)

I vår kjøpte jeg ballettsko til i str 34 på Hennes og Mauritz, og de er nå for små. var innom på H&M i dag, men de hadde bare opp til str 31 :-(

Hvor kjøper jeg rimelige ballettsko i str 35-36?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i landet bor dere da?

Vi bor i Oslo og har brukt Lisbeths Dancewear på Lilleaker. Der har de diverse ballettsko for barn i alle str. fra kr 130,-

De har en nettbutikk også: www.dancewear.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet bor dere da?

Vi bor i Oslo og har brukt Lisbeths Dancewear på Lilleaker. Der har de diverse ballettsko for barn i alle str. fra kr 130,-

De har en nettbutikk også: www.dancewear.no

Bor på Sørlandet... Skal sjekke nettbutikken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper bare på dancewear.no til dansejentene våre.

De har danset ballett siden de var 2 og 3. Brukte H&M i begynnelsen, men etterhvert som de ble større trenger de mer kvalitet + at H&M ikke fører store størrelser.

dancewear.no er forholdsvis rimelige (dyrere enn H&M, men så er det skikkelig danseutstyr også), de gir god service og sender fort ut.

Har du spørsmål er det bare å sende en mail, så får du gode svar.

Anbefales :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Sørlandet... Skal sjekke nettbutikken :-)

La Danse selvsagt! www.ladanse.no Den butikken har eksistert siden jeg selv danset ballett for hm...noen år siden.. og de selger også på nett. Ballettsko ned i 200 kr. Siden vi bor i Oslo dro vi dit da 7 åringen fikk tilbud om ballett på SFO nå. De hadde drakt på tilbud også (100,-) og syvåringen var helt i ekstase da hun entret butikken og utbrøt " Jeg bare _elsker_ å danse". I dag er første gang på balletten, og jeg er veldig spent på om hun vil like det. Hun mener dog, med en 7 årings selvtillitt, at hun ikke trenger særlig trening siden hun er den beste til å danse i klassen (helt objektivt selvsagt) :-) Lykke til med sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Danse selvsagt! www.ladanse.no Den butikken har eksistert siden jeg selv danset ballett for hm...noen år siden.. og de selger også på nett. Ballettsko ned i 200 kr. Siden vi bor i Oslo dro vi dit da 7 åringen fikk tilbud om ballett på SFO nå. De hadde drakt på tilbud også (100,-) og syvåringen var helt i ekstase da hun entret butikken og utbrøt " Jeg bare _elsker_ å danse". I dag er første gang på balletten, og jeg er veldig spent på om hun vil like det. Hun mener dog, med en 7 årings selvtillitt, at hun ikke trenger særlig trening siden hun er den beste til å danse i klassen (helt objektivt selvsagt) :-) Lykke til med sko!

Hi hi, herlig med slik selvtillit:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik selvtillitt skulle vi hatt senere i livet også *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LaDanse er bra, men ikke fullt så selvsagt nå lenger, da man finner butikker med både bedre utvalg, service, kunnskap og priser...

Jeg brukte også laDanse da jeg danset som barn og ungdom, men nå som begge døtrene danser og jeg har forhørt meg litt rundt, så ser jeg at laDanse er på langt nær så enestående som det var engang i tiden.

Foruten Lisbeths Dancewear (dancewear.no), har du Blå Fugl (blafugl.no), Dance & Stage i Tønsberg (danceandstage.no) og Doda dansebutikken (odfs.no). Alle disse kan anbefales, vi har gode erfaringer med alle butikkene, både nettbutikk og vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...