Gjest gått ut på dato Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hvilket merke/hvor kjøper dere det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Snuppa har brukt fra Helly Hansen. Men de må være merket med Helly Tec. Totalt vanntett og så har de vært veldig slitesterke:-) Vet at vi kjøpte den ene på XXL. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Junior hadde Reflex allværsdress de siste årene han hadde hel dress. For østlandsvintre passer den godt til de eldste. På de aller kaldeste dagene må man ha mye under, men stort sett er den varm nok - vanntett er den også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vil 8 åringen ha heil dress? Det vil iallefall ikke min 8 åring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vil 8 åringen ha heil dress? Det vil iallefall ikke min 8 åring! Det ville ikke min daværende åtteåring heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg er veldig glad i Reflex til minstemann som blir 5 neste mnd. Når mine var 8 var det uaktuelt med hel vinterdress. Da ville de ha bukse og jakke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vil 8 åringen ha heil dress? Det vil iallefall ikke min 8 åring! Det ville min åtteåring - av den enkle grunn at den var så enkel å ta av og på. Ytterkledd på 20 sekunder . Junior bryr seg svært lite om hvordan han tar seg ut, men det kommer vel tidsnok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det ville min åtteåring - av den enkle grunn at den var så enkel å ta av og på. Ytterkledd på 20 sekunder . Junior bryr seg svært lite om hvordan han tar seg ut, men det kommer vel tidsnok. Han har kanskje ikke eldre søsken da? det har nemlig min 8 åring... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Dressene tilo coop obs "friends" er gode i tester hvis du ikke vil kjøpe rådyre dresser... I år har jeg kjøpt hel vinterdress fra HM til 5-åringen. Han hadde det i fjor og, og den var god kvalitet. Parkdress (med gummi på knær og rumpe) kjøpte vi på XXL fra HH på tilbud til 399,-. Kan ta av foret. Den skal snart brukes i barnehagen på tørre og litt våte dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Dressene tilo coop obs "friends" er gode i tester hvis du ikke vil kjøpe rådyre dresser... I år har jeg kjøpt hel vinterdress fra HM til 5-åringen. Han hadde det i fjor og, og den var god kvalitet. Parkdress (med gummi på knær og rumpe) kjøpte vi på XXL fra HH på tilbud til 399,-. Kan ta av foret. Den skal snart brukes i barnehagen på tørre og litt våte dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 I år har jeg kjøpt dress på NameIt til min 7-åring. Enn så lenge syns hun det er ok med hel dress. Denne dressen hadde visst blitt best i test i Sverige - 6 plasser foran Reima. Den er også en del billigere, 800,-. Nå har vi jo ikke fått testa den ennå - håper den innfrir forventningene. Denne dressen finnes opp til str 134 eller 140. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.