Gå til innhold

Sosial happening- 3. klasse

grot

Anbefalte innlegg

Er foreldrekontakt på 2.året for vår 3.klassing. Vi har for vane å arrangere en sosial happening for elver og foreldre på høstparten og vårparten. Vi har tidligere hatt fisketurer, natursti og lommelykttur. Hva i alle dager finner jeg på i år? Gode forslag mottas med stor takk:-)

Dette skal være et lavterskelarrangement som ikke koster noe. Vi har alltid hatt full oppslutning om disse arrangementene og det er veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Barn i 3. og 4.

Hva med spillekveld på skolen? Vi har hatt det på begge de trinn jeg har barn, og det er veldig trivelig.

Alle tar med seg et spill (ikke elektroniske, da), og så tar noe med kaffe og noen tar med kake. Og trinnkontaktene har gjerne en utlodding av gaver de har fått fra det lokale næringslivet.

Kjempetrivelige kvelder, som er sosiale både for store og små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rebusløp? Passer fint i skogen eller i området rundt skolen...

Tur til lekeplass. Om dere har en flott og stor lekeplass, pleier det å være veldig populært.

Vi har hatt avslutning på et slikt sted, der var det også en stor gressbane, slik at de som ønsket å spille fotball gjorde det og foreldre ble oppfordret til å ta med uteleker. Så noen spilte badminton, andre crocket o.l. Men tror alle barna også var en del på lekeplassen. Barna syntes det var helt topp å leke fritt en hel ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fattigmor

Hva med å bruke fotballplassen i nærheten? Bare ,at denne gangen er det Foreldrene som skal spille en kamp.Mitt lag hadde dusjhette på hodet -for å skille lagene.Veldig festlig:0)

Ungene skrek og lo om hverandre.Mannen min brakk 2 ribbein den gangen,fordi en av foreldrene rant han brutalt ned!

lag grilling ute..og andre morsomme leker ,som ikke er konkurranse preget, da blir det kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med spillekveld på skolen? Vi har hatt det på begge de trinn jeg har barn, og det er veldig trivelig.

Alle tar med seg et spill (ikke elektroniske, da), og så tar noe med kaffe og noen tar med kake. Og trinnkontaktene har gjerne en utlodding av gaver de har fått fra det lokale næringslivet.

Kjempetrivelige kvelder, som er sosiale både for store og små.

Hos oss har foreldrekontaktene ordnet "mat". betalt fra klassekassen. (Frivillig innbetaling, 100- 150 i året, til arrangementer, blomst til lærerne osv.) Vi hadde oppskåret frukt + juce som mat sist spillkveld. Barna KOOOSTE seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...