Gå til innhold

Reisen til julestjernen

grot

Anbefalte innlegg

Vurderer å ta med gutta på 5 og 8, og søskenbarn i samme alder til Oslo for å se "Reisen til julestjernen" på nationalteateret. Noen som kan si noe om stykket passer for de minste på 5 år? 5-åringene er rolige typer som ikke har noe problem med å sitte stille. Ble bare litt i tvil her om stykket vil være noe for dem eller om det er tenkt for eldre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7-åringen min hadde stor glede av det sist jul. Det var ikke mange barn som var yngre enn henne der, men de få som var der satt stille i allefall. Jeg er faktisk usikker på om jeg ville tatt 5-åringen med. Da hun var 4,5 år var det uaktuelt i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-åringen min hadde stor glede av det sist jul. Det var ikke mange barn som var yngre enn henne der, men de få som var der satt stille i allefall. Jeg er faktisk usikker på om jeg ville tatt 5-åringen med. Da hun var 4,5 år var det uaktuelt i allefall.

Jeg er ikke det minste i tvil om at femåringen klarer det for han er en rolig gutt. Han har sittet som bedøvd tidligere på teater, men det har vært av typen "Folk og røvere". Jeg ble mer i tvil om handlingen, at det ikke er for avansert for en femåring å følge den (når han i utgangspunktet klarer å sitte rolig og faktisk liker teater veldig godt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta med 5-åringen, hvis han er av typen som klarer å sitte stille er dette ypperlig stykke. Min datter hadde stor glede av det da hun var på samme alder, sønnen min derimot, han var 7 år da han var med, han syntes det var kjedelig og klarte ikke sitte stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke det minste i tvil om at femåringen klarer det for han er en rolig gutt. Han har sittet som bedøvd tidligere på teater, men det har vært av typen "Folk og røvere". Jeg ble mer i tvil om handlingen, at det ikke er for avansert for en femåring å følge den (når han i utgangspunktet klarer å sitte rolig og faktisk liker teater veldig godt)

Les boka på forhånd, så kjenner han personene osv., og du kan forklare litt der det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...