grot Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Vurderer å ta med gutta på 5 og 8, og søskenbarn i samme alder til Oslo for å se "Reisen til julestjernen" på nationalteateret. Noen som kan si noe om stykket passer for de minste på 5 år? 5-åringene er rolige typer som ikke har noe problem med å sitte stille. Ble bare litt i tvil her om stykket vil være noe for dem eller om det er tenkt for eldre barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 7-åringen min hadde stor glede av det sist jul. Det var ikke mange barn som var yngre enn henne der, men de få som var der satt stille i allefall. Jeg er faktisk usikker på om jeg ville tatt 5-åringen med. Da hun var 4,5 år var det uaktuelt i allefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vi så stykket da jenta var 8 og gutten 5. Hun satt spent hele tiden. Han syntes det var kjedelig, sprang rundt og jeg måtte ta ham ut til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 7-åringen min hadde stor glede av det sist jul. Det var ikke mange barn som var yngre enn henne der, men de få som var der satt stille i allefall. Jeg er faktisk usikker på om jeg ville tatt 5-åringen med. Da hun var 4,5 år var det uaktuelt i allefall. Jeg er ikke det minste i tvil om at femåringen klarer det for han er en rolig gutt. Han har sittet som bedøvd tidligere på teater, men det har vært av typen "Folk og røvere". Jeg ble mer i tvil om handlingen, at det ikke er for avansert for en femåring å følge den (når han i utgangspunktet klarer å sitte rolig og faktisk liker teater veldig godt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bare ta med 5-åringen, hvis han er av typen som klarer å sitte stille er dette ypperlig stykke. Min datter hadde stor glede av det da hun var på samme alder, sønnen min derimot, han var 7 år da han var med, han syntes det var kjedelig og klarte ikke sitte stille. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg er ikke det minste i tvil om at femåringen klarer det for han er en rolig gutt. Han har sittet som bedøvd tidligere på teater, men det har vært av typen "Folk og røvere". Jeg ble mer i tvil om handlingen, at det ikke er for avansert for en femåring å følge den (når han i utgangspunktet klarer å sitte rolig og faktisk liker teater veldig godt) Les boka på forhånd, så kjenner han personene osv., og du kan forklare litt der det trengs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.