to-barns-mamman Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Minstejenta mi er bitte- bittelita. Hun er nå 7 år, er 109 og veier 18 kg. Vi var til oppfølging på sykehuset, og har nå fått konstatert slutthøyden hennes et sted mellom 141 og 148. Vi skal nå følges hvert halvår, og legen mener at vi selvfølglig må sette inn behandling. Hadde ikke med meg mannen, men kun jenta når vi fikk beskjeden, så jeg fikk ikke noe særlig informasjon om ulike behandlingmetoder, fordeler og ulemper.Er det noen her inne som har noe kjennskap/erfaring å dele? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sakkosekken Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hei, jeg kjenner en liten jente som har fått daglige injeksjoner med veksthormoner siden hun var 4-5 år; tror det gjøres omtrent som med insulin-injeksjoner hos diabetespasienter. Behandlingen av henne har fungert veldig bra - hun vokste 9 cm det første halve året etter behandlingsstart, tror jeg om jeg ikke husker helt feil. Jeg har ikke hørt at hun har hatt noen bivirkninger heller - annet enn at man helst skulle ønske at man slapp et stikk hver kveld. Hun får veksthormoner pga. et syndrom som bl.a. gir lav slutthøyde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.