annegunn Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 i små blå poser, medd en figur i hver, disse: http://gadgetsin.com/uploads/2010/08/lego_minifigures_8683_series_2_now_available_for_preorder_2.jpg Noen som har sett de i en butikk i Oslo-området? Ja, jeg vet jeg kan bestille fra lego.com. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Sjekk Extra Leker. Har sett det i Trondheim... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Sjekk Extra Leker. Har sett det i Trondheim... Dårlig med Extra leker i Oslo... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Dårlig med Extra leker i Oslo... Jeg vet at Standard på strømmen storsenter har dem, i hvert fall. Det er jo ikke akkurat midt i Oslo, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg bor ikke i Oslo, men begge de lokale lekebutikkene her har dem ihvertfall (den ene er en brio-butikk, den andre vet jeg ikke). Tipper de har dem rundt omkring de fleste steder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg vet at Standard på strømmen storsenter har dem, i hvert fall. Det er jo ikke akkurat midt i Oslo, da. Vi kjøpte dem på lekebutikken på Storo ....Men , dette var i august . Ring og hør da vel ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Jeg var nok litt uheldig, for de to første lekebutikkene jeg var i hadde ikke, og så leste jeg noen kommentarer på nettet om at de forsvant fort... Men den nest-nærmeste lekebutikken har faktisk både serie 1 og serie 2. Så jeg har fått to glade barn i dag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.