morsan Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Statistisk sett har ikke debutalderen sunket så dramatisk siden vi var tenåringer. Det er nok større forskjeller fra gruppe til gruppe, enn fra årskull til årskull. Din erfaring med venninner som debuterte sent, er en annen enn min: Jeg hadde veldig mange venninner som debuterte før de begynte på videregående skole. ''I en undersøkelse om seksuallivet i Oslo fra 1997 ser en at debutalderen har gått noe ned blant kvinner født på 1970-tallet, hvor median debutalder var 16,8 år1. Selv om debutalderen for kvinner fortsatt har sunket, har det ikke vært noen dramatisk nedgang (Træen 1997). I de siste tiårene har det altså kun skjedd små endringer i tidspunktet for når tenåringer blir seksuelt aktive.'' http://www.ssb.no/ssp/utg/200006/1.shtml ''Jeg hadde veldig mange venninner som debuterte før de begynte på videregående skole. '' Jeg tror det var bare et par av jentene i min klasse som debuterte før de begynte på videregående, men den ene av dem debuterte faktisk før hun fylte 13. :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.