Tvillingmamma Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noen her inne som har formeninger om denne vaksinen? Fordeler/bakdeler? Vi har fått tilbudet til vår 12-åring og er litt usikre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Det er vel samme ulempe som med svinevaksinen: At man kjenner for lite til senvirkninger av vaksinen. Det settes i gang storstilt vaksinering uten å kjenne til bivirkningene ved å vaksinere så unge jenter. Mange fastleger fraråder sine pasienter å ta den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Vu valgte å ikke vaksinere vår 12åring i fjor, men har fått nytt tilbud i år som vi også kommer til å si nei til. Vi syns at vaksinen er for lite utprøvd, og at man ikke vet ettervirkningene ennå. I hennes skole var det bare 1/4 av jentene som fikk vaksinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg mener det er medisinsk forskning de bedriver på jentebarna våre. Antar vår eldste får tilbud neste år, og vi kommer definitivt ikke til å la henne vaksinere seg mot den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Vi valgte å ikke vaksinere eldstejenta når hun fikk tilbudet ifjor, men tror vi kommer til å takke ja i år.... Jeg leste her forleden et avisinnlegg fra en lege som kom med svært gode argumenter for vaksinering... og tror ikke jeg ville tilgitt meg selv dersom hun fikk kreft pga at hun var uvaksinert... Det er visst langt større sjanser for denne krefttypen (kan forekomme både i underlivet, endetarmen, munnhulen osv) enn for eventuelle bivirkninger av vaksinen, så da tror jeg vi har bestemt oss.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alegre Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Har akkurat signert skjemaet for at hun skal vaksineres. Hun ønsket dette selv etter samtalen helsesøster hadde hatt med klassen. Synes vi er heldige som bor i et land/verdensdel der vi er så heldige å bli tilbudt gratis vaksiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imot mange vaksiner Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Vi har takket nei til vaksinen. Mitt barn skal ikke være prøvekanin for nye vaksiner. Nå ville vi heller ikke vaksinere oss mot svineinfluensaen, og det er vi glad for i ettertid. Det var jo ikke så ille som de gav uttrykk for.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.