Gå til innhold

Barn og dobesøk- selvstendighet

Colette

Anbefalte innlegg

Jeg lurte en stund paa om aarsaken var at hun var venstrehendt, men det er jo usannsynlig det ogsaa iom at det er helt naurlig for henne aa bruke venstrehaanden sann ellers.

Nei, her handlet det nok mest om renslighet. Vi forsoekte jo aa jobbe med det lenge, men det var ikke saa lett naar hun klaget over at det satt igjen baesj i rompa.

Hun har jo toerket seg selv noen aar naa, men hun har en mani med de truseskiftene fremdeles.

Det kan bli for mye av det gode også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

21

• PieLill

6

• AneM1365380603

6

• Katt-ja

4

Mest aktive i denne tråden

Det kan det. Det var en periode jeg lurte paa om hun noen gang kom til aa laere det:)

Men det gikk bra til slutt:-) Her er det mer alle tingene til sammen som bekymrer og irriterer meg. Og jeg lurer på hva i all verden den vanligvis så oppegående og fornuftige mannen holder på med. Men de får ordne opp selv. Jeg følte bare en trang til og lufte min frustrasjon her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Men det gikk bra til slutt:-) Her er det mer alle tingene til sammen som bekymrer og irriterer meg. Og jeg lurer på hva i all verden den vanligvis så oppegående og fornuftige mannen holder på med. Men de får ordne opp selv. Jeg følte bare en trang til og lufte min frustrasjon her inne:-)

Ja, jeg forsto det;) Jeg boer ikke skrive det, men ha er pedagog, vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forsto det;) Jeg boer ikke skrive det, men ha er pedagog, vet du:)

Nei, man bør ikke skrive det. Og det gjør det ikke noe bedre at moren er spesialpedagog. I hvert fall ikke i dette tilfellet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev ''Fatter ikke hvordan man kan synes det er ekkelt å tørke sitt eget barn....'' og ga ikke forbehold om at dette var aldersbestemt.

*erter*

''Han er nå fem år og det er fullstendig uaktuelt for meg å tørke han etter at han har vært på do.''

Bare ert du! ;P

Men det altså ovenstående jeg svarte på... Jeg skulle kanskje ha sitert riktig slik at de trege forstod det. *erter tilbake*

Men jeg kan gjerne gjenta for egen del at jeg hadde tørket mitt barn om det trengte det - uansett om det var ett, tre, tretten eller tretti.....

Mine har vel alle klart seg meget vel innen de har begynt i skolen, men det er en annen sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

''Han er nå fem år og det er fullstendig uaktuelt for meg å tørke han etter at han har vært på do.''

Bare ert du! ;P

Men det altså ovenstående jeg svarte på... Jeg skulle kanskje ha sitert riktig slik at de trege forstod det. *erter tilbake*

Men jeg kan gjerne gjenta for egen del at jeg hadde tørket mitt barn om det trengte det - uansett om det var ett, tre, tretten eller tretti.....

Mine har vel alle klart seg meget vel innen de har begynt i skolen, men det er en annen sak :)

Heldigvis gjorde mine det også- altså tørket seg selv ved skolestart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...