Gjest sjøstjerna Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Forventes det at barnet sover hele natta på eget rom? I så fall, hvor gammel var barnet da du forventet dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Guttungen har sovet på mitt/vårt soverom til han var ca. tre år. Han har alltid sovet i egen seng. Han får ikke lov til å komme inn på vårt soverom/i vår seng. Vi deler soverom med babyen på fire måneder. Hun sover i egen seng og får ikke komme opp i vår seng. Så snart hun sover natten igjennom vil hun bli flyttet til eget soverom/soverom på deling med storebror. Etter det vil hun ikke få lov til å komme inn på vårt soverom med mindre det er noe spesielt. Strenge, kanskje, men ingen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Guttungen har sovet på mitt/vårt soverom til han var ca. tre år. Han har alltid sovet i egen seng. Han får ikke lov til å komme inn på vårt soverom/i vår seng. Vi deler soverom med babyen på fire måneder. Hun sover i egen seng og får ikke komme opp i vår seng. Så snart hun sover natten igjennom vil hun bli flyttet til eget soverom/soverom på deling med storebror. Etter det vil hun ikke få lov til å komme inn på vårt soverom med mindre det er noe spesielt. Strenge, kanskje, men ingen ...men ingen av barna er redde for å sove alene I tillegg betyr det at vi har et rom som er bare vårt, hvor vi kan pleie parforholdet i fred og ro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Førstemann ble flyttet på eget soverom 6 uker gammel, sov hele natta fra ca 6 mndrs alder. Lillesøster ble flyttet inn til storebror da hun sov hele natta uten mating, og det bestemte vi ble ved 6 mndrs alder det også. Begge sover natta gjennom med unntak av når de er syke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kommer ikke det an på ungen da? Jeg har en som kom inn hver natt til han var tenåring, en som aldri har kommet inn og en som delte seng med meg til han var sju pga plassmangel og han har aldri kommet inn til meg om natta etter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kommer ikke det an på ungen da? Jeg har en som kom inn hver natt til han var tenåring, en som aldri har kommet inn og en som delte seng med meg til han var sju pga plassmangel og han har aldri kommet inn til meg om natta etter det. Våre barn har også fått egen seng/rom fra de var ganske små. Men jeg har aldri avvist et barn som kommer om natta. Så det har hendt vi har våknet og vært fryktelig mange i senga.... De stopper med det av seg selv i begynnelsen av tenårene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vår eldste flyttet på eget rom da hun var 8 mnd. Da hadde hun sovet natta gjennom fra hun var rundt 6 mnd. Mellomste flyttet inn til storesøster da hun var 9 mnd gammel. Hun hadde sovet natta gjennom fra hun var 7 mnd. Minstemann flyttet på eget rom da han var 6 mnd gammel. sov natta gjennom da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vår eldste flyttet på eget rom da hun var 8 mnd. Da hadde hun sovet natta gjennom fra hun var rundt 6 mnd. Mellomste flyttet inn til storesøster da hun var 9 mnd gammel. Hun hadde sovet natta gjennom fra hun var 7 mnd. Minstemann flyttet på eget rom da han var 6 mnd gammel. sov natta gjennom da. Kommer de noen gang inn til dere om natta? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 ...men ingen av barna er redde for å sove alene I tillegg betyr det at vi har et rom som er bare vårt, hvor vi kan pleie parforholdet i fred og ro. Vi har også rom som er vårt. :-) Men det hender vi våkner om morgenen og er flere enn to i senga. Skjer det hos dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holmes Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vi har også rom som er vårt. :-) Men det hender vi våkner om morgenen og er flere enn to i senga. Skjer det hos dere? "Men det hender vi våkner om morgenen og er flere enn to i senga." Swingers? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Våre barn har også fått egen seng/rom fra de var ganske små. Men jeg har aldri avvist et barn som kommer om natta. Så det har hendt vi har våknet og vært fryktelig mange i senga.... De stopper med det av seg selv i begynnelsen av tenårene. Det er bare minstemann som ikke fikk eget seng. Den første hadde egen seng men senga sto på vårt rom siden det var en toromsleilighet og fikk eget rom da han var ett. Så nestemann ble lagt rett inn på samme rom som han og minstemann måtte bare sove med meg for det var ikke plass til ham egentlig. Og jeg har stor forskjell mellom de to eldste og han vet du ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 "Men det hender vi våkner om morgenen og er flere enn to i senga." Swingers? ''Swingers?'' ?? Hva mener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vi har også rom som er vårt. :-) Men det hender vi våkner om morgenen og er flere enn to i senga. Skjer det hos dere? Aldri. Eldstemann har aldri tenkt tanken en gang, tror jeg Får se med lillesøster. Uansett hadde jeg våknet og skysset de tilbake til egen seng, for jeg klarer ikke å ha noen "oppi" meg når jeg sover. Samboer blir forvist til sin side av senga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 "Men det hender vi våkner om morgenen og er flere enn to i senga." Swingers? Din frekkas... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 "Men det hender vi våkner om morgenen og er flere enn to i senga." Swingers? Lol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 ''Swingers?'' ?? Hva mener du? "Swingers" er mennesker som går utenfor ekteskapet (med den andres viten) og har sex med andre enn partneren. Det er ofte en aktivitet ektefolk gjør sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 "Swingers" er mennesker som går utenfor ekteskapet (med den andres viten) og har sex med andre enn partneren. Det er ofte en aktivitet ektefolk gjør sammen. Hvor vanlig er det tro? Jeg har aldri hørt om det. Men da skjønner jeg i alle fall kommentarene de andre ga Holmes. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvor vanlig er det tro? Jeg har aldri hørt om det. Men da skjønner jeg i alle fall kommentarene de andre ga Holmes. ;-) Vil ikke tro det er så veldig vanlig? Men jeg kjenner ett ektepar som er med i swingersklubb ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kommer de noen gang inn til dere om natta? Eldste har så og si aldri kommet. Mellomste hadde en periode fra da hun var rundt 3 til hun var rundt 5 som hun kom 1-3 ganger i uka. Bedret seg med klistremerkebelønninger, samt madrass på gulvet vårt. Minstemann er snart 5. Han kommer kanskje 2-3 ganger i uka, men da som regel en halvtimes tid før vi skal stå opp. Ellers spør han av og til om å få sovne i senga vår, og så bærer vi ham tilbake til senga si etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Eldste ble flyttet til eget rom da hun var halvannen måned, yngste var drøye 2 måneder. Ingen av dem sov natten gjennom da de ble flyttet på eget rom, jeg har gått inn dit, ammet og lagt dem tilbake i egen seng. Alle soverommene er i samme etasje, så det har gått greit å gjøre det sånn. Den eldste kommer av og til inn på vårt rom tidlig om morgenen, da får hun ligge hvis hun ligger i ro så vi får sove videre. Jeg vil helst ha sengen for meg selv (og sambo), så ingen av dem får sove natten gjennom der. Våkner de av mareritt eller lignende er en av oss hos dem inne på sitt eget rom til de finner roen/sovner igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.