Gjest GA Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hva er deres favorittsang for barn på 5-6 år? Alle sjangre! Jeg har mange på lista men det er alltid gøy å finne nye og å høre hva som slår an! (skal ha korprosjekt i bhg/skole) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilene1365380268 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Den passer sikkert ikke i et kor, men min personlige favoritt er "Sulla meg litt du mamma mi". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 5 åringen her i huset er veldig glad i "Alle trenger en liten venn", den synger de mye i barnehagen. Ellers er "Gåtevisa" gøy, og mange av sangene til Torbjørn Egner er jo klassikere. En verden av muligheter! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Her er favorittene sanger som forteller en historie, og jo flere vers jo bedre! Amandus Dokkemann er bra, men enda bedre er den med Kjøreturen, hvor Amandus Dokkemann kjører tur med vesle Jumbo og vesle Sambo i trekkoppbilen til Johan. Og Ola Diger er også en slager her i huset :-) Og Dyrene i Afrika, hvor vi alltid utfordrer hverandre til å dikte enda flere vers (vi har om edderkopp, slanger, sebra, osv..). For et morsomt spørsmål dette var, det er så mange artige barnesanger:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Greier ikke velge mellom "Jeg er en forhekset prinsesse" og "Syk" http://www.youtube.com/watch#!v=J9vicZL-SMg&feature=related (og da spesielt Motorpsychos fantastiske versjon med Hans Magnus Ryans mamma på vokal - begge av Knudsen og Ludvigsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.