BobbyPeru Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg trives med å stramme opp andres barn - særlig i påsyn av deres egne foreldre. Klår de på noe de ikke får lov til (f.eks tredjeparts biler) så skriker jeg til ungene så de tror fanden sjøl er løs. Surver de så gir jeg klar beskjed. Særlig liker jeg å true ungene med å hive dem på havet fordi det er såpass uvant kost for foreldrene. Vi snakker selvsagt om aldersgruppen -2 til 4 år - altså godt modne. Haha. Selv er jeg meget tilfreds når andre setter grenser for mitt eget barn dersom jeg er åndsfraværende i gjerningsøyeblikket. Hva mener dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg strammer opp andres barn mandager, tirsdager og onsdager. Særlig de som ikke har øvd på spilleleksa si.De andre dagene har jeg fri fra andres unger. Er det tvingende nødvendig kan jeg finne på å stramme opp besøkende barn også, da på fritiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsideisi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg "strammer ikke opp andres barn" bare for å gjøre det og om jeg gjør det så skriker jeg ikke til dem eller egne barn. Om vui har besøk og barna gjør noe som ikke er lov gir jeg beskjed om det om de er her med foreldrene eller ikke. Det håper jeg andre gjør med mine barn og. Jeg tror det er viktig å tenke på at vi voksne er forbilder for barna så det å snakke til barn på en skikkelig måte tror jeg er viktig for å fåp barn som snakker skikkelig til andre, og jeg tror ikke at skriking hjelper, bedre å snakke ordentlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg strammer ofte opp andres barn, vanligvis når de er på eiendommen vår og gjør noe de ikke får lov til, men også hvis jeg ser unger som plager andre unger eller utviser andre typer møkkaoppførsel. Regner med at jeg en vakker dag får en hissig mor eller far på døra, men det skal jeg nok overleve. Jeg håper også at andre voksne tar fatt ungen min hvis han gjør dumme ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har hatt fire barn og hatt nok å gjøre med å stramme opp de, at jeg ikke har brydd meg om å oppdra andres barn. Og barnebarna mine koser jeg meg bare med og lar foreldrene foreta nødvendig oppstramming i form av helt alminnelig barneoppdragelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg mener det er riktig å stramme opp hverandres unger... Det betyr at vi bryr oss om hverandre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 jada, jeg sier ifra, men prøver å unngå å skremme de da...... Du høres ut som styggen sjøl og blir sikkert sett på som et hepsetre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.