Gå til innhold

Toalettpapir på OBS, billig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Hater sånne lokke-tilbud.

Hva sparer man? en 50-lapp? Og så tar man seg en ekstra tur til butikken (m/bil og bruk av drivstoff), man vandrer rundt i butikken, og oppdager kjekspakken samt en ny shampovariant. Vips- så har man ikke spart noen ting.

Hva sparer man? en 50-lapp? Og så tar man seg en ekstra tur til butikken (m/bil og bruk av drivstoff), man vandrer rundt i butikken, og oppdager kjekspakken samt en ny shampovariant. Vips- så har man ikke spart noen ting.

Da må man sykle eller ta bussen til butikken og bare kjøpe det som er på tilbud. Men man taper likevel tiden det tar å reise. Jeg har brent meg litt på det.

Jeg er heller ikke noen fan av slike tilbud.

Og det du sier om at vinninga går opp i spinninga kan jo gjelde så mangt - som dem som kjører til en bestemt bensinstasjon for å spare 5 kroner på bensinen, for deretter å svi av det mangedobbelte på flaskevann og pølse;-)

Annonse

Man sparer 100,- på tilbudet.

Jeg bruker ofte slike tilbud hvis de er ekstra bra. Tar gjerne ukas handling samtidig. Det er ikke dyrt på obs og i tillegg har jeg kortet deres som jeg samler opp penger ved handling der.

Uansett må jeg kjøre til nærmeste butikk så hvilken jeg velger er ikke så nøye i forhold til bilens forbruk .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...