Gjest hude Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Oppdaget to utslett på poden i dag som lignet på myggstikk. Han hadde selv kjeent de i går og klødd mye i går kveld, litt sår p.g.a det på det ene utslettet eller den ene røde klumpen. Finnes det enda mygg på Østlandet? Eller kan det være noe mat han har spist som ligner på myggstikk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ''Eller kan det være noe mat han har spist som ligner på myggstikk?'' Haha! (kunne ikke dy meg) ;o) Men for å svare på spørsmålet ditt, så er det fortsatt mygg på østlandet, ja. Jeg sloss med noen senest i helga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hude Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 ''Eller kan det være noe mat han har spist som ligner på myggstikk?'' Haha! (kunne ikke dy meg) ;o) Men for å svare på spørsmålet ditt, så er det fortsatt mygg på østlandet, ja. Jeg sloss med noen senest i helga. Ser at dens setningen ble rar ja. Hi, hi. Men du skjønte helt sikkert hva jeg mente. Får håpe det er myggstikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lifeis... Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Myggen biter fortsatt den. Jeg fikk et par stikk under lukeseansen i går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.